Час (орієнтовний час початку та тривалості доповіді) | Тема заняття | Мета і завдання | Роздатковий матеріал | Доповідач |
10:00 –10: 30 | Про роль НПП в інноваційному поступі сучасного університету | Мета – ознайомити науково-педагогічних працівників зі стратегічним напрямом розвитку університету; мобілізувати колектив на підвищення якості освітньої, наукової та інноваційної діяльності Завдання: – надати інформацію про сутність та особливості функціонування університету в нових політичних, соціально-економічних та культурних реаліях; – розкрити інноваційні шляхи розгортання різних видів діяльності в університеті з метою підвищення його рейтингу, як у національному, так і міжнародному вимірі. | Електронний варіант презентаційного матеріалу | Ректор НУБіП України, доктор пед. наук, професор кафедри педагогіки Ніколаєнко С.М. |
Запитання та відповіді |
10.40 – 11.10 | Про деякі аспекти організації навчального процесу в НУБіП України у 2016-2017 н. р.: законодавча база та нормативні документи університету | Мета: ознайомити молодих викладачів з особливостями організації навчального процесу у ВНЗ України та НУБіП України Завдання: - надати НПП інформацію про нормативною документацію щодо організації навчального процесу в державі та в університеті; - актуалізувати знання молодих НПП про посадові обов’язками у справі організації навчального процесу. | Нормативні документи з питань організації навчального процесу та електронні посилання на них | начальник навчального відділу, к. т. н., доцент Зазимко О.В. |
Запитання та відповіді |
11.20 – 11.50 | Про участь участі молодих викладачів у провадженні наукової діяльності в університеті | Мета: ознайомити молодих викладачів з можливостями провадження наукової діяльності в університеті Завдання: - спонукання НПП до участі у наукових проектах за кошти державного бюджету, бізнесу; - вмотивування молодих викладачів до участі у стипендіальних і грантових програмах; - забезпечення участі НПП у наукових дослідженнях та наукових стажуваннях. | Слайди | начальник науково-дослідної частини, доктор с.-г. наук, професор Отченашко В.В. |
Запитання та відповіді |
12:00 – 12:30 | Сучасні вимоги до діяльності викладача вищої школи (лекція-тренінг) | Мета – ознайомлення НПП з сучасними тенденціями розвитку вищої освіти та вимогами до діяльності викладача вищої школи. Завдання: – сформувати знання викладачів про компетенції XXI ст; – сформувати уміння організовувати навчальний процес відповідно до потреб ринку праці та запитів студента. | Презентація | доктор. пед. наук, професор, кафедри методики навчання і управління навчальним закладом Ковальчук В.І. |
Запитання та відповіді |
12:40 – 13:10 | Педагогічний конфлікт: причини, методи вирішення (тренінг) | Мета – розвивати уміння конструктивної взаємодії НПП у педагогічному конфлікті; створити настанову. Завдання: – проаналізувати конфлікт щодо його позитивного й негативного впливу на міжособистісні стосунки й на ставлення до самого себе; – продемонструвати НПП основні чинники, що визначають поведінку в конфлікті; – з’ясувати значущість емоційної сфери людини та її вплив на спілкування в конфлікті. | Аркуші А-4 (по 3 на 1 особу), кольорові олівці. Тестування учасників | Канд. ед.. Наук, доцент кафедри соціальної психології Омельченко Л.М. |
Запитання та відповіді |
ПЕРЕРВА НА ОБІД 40 ХВ. |
14:00 –14:30 | Методики тестового контролю (майстер-клас) | Мета – забезпечити оволодіння науково-педагогічними працівниками методиками тестового контролю знань, умінь і навичок студентів Завдання: – ознайомити із перевагами і труднощами тестового контролю знань студентів; – сформувати у НПП навички підготовки валідних тестових завдань; – передати слухачам знання про особливості застосування тестових методик. | Перелік методик тестового контролю з короткою анатоцією щодо їх реалізації | Канд. пед. наук, доцент кафедри методики навчання і управління навчальним закладом Рудик Я.М. |
Запитання та відповіді |
14.40 – 15.10 | Застосування інформаційних технологій в освітньому процесі | Мета – ознайомити науково-педагогічних працівників з методиками застосування сучасних інформаційних технологій у навчальному процесі Завдання: - ознайомити науково-педагогічних працівників із особливостями використання електронних навчальних курсів на базі платформи «Е-learn»; - передати науково-педагогічним працівникам знання про застосування в навчальному процесі мультимедійної апаратури, інтерактивної дошки; - сформувати у науково-педагогічних працівників уміння підготовки електронних навчальних курсів та застосування технічних засобів у навчально-виховному процесі. | Технічні засоби, мультимедіа, інтерактивна дошка | Канд. пед. наук, доцент кафедри соціальної педагогіки та інформаційних технологій в освіті Гуменний О.Д. |
Запитання та відповіді |
15.20 – 15.50 | Організація педагогічної взаємодії в освітньому процесі (тренінг) | Мета – вдосконалити професійну майстерність викладачів та підвищити рівень педагогічної взаємодії Завдання: – надати інформацію про сутність та особливості педагогічної взаємодії; – познайомити з методами організації педагогічної взаємодії. | Друкований варіант презентації | Д-р. пед..-наук, доцент кафедри педагогіки Кручек В.А. |
Запитання та відповіді |
ЗАВЕРШЕННЯ СЕМІНАРУ 16.00 ГОД |