Студенти Ірпінського економічного коледжу – учасники Консумерського фестивалю – 2016
Наприкінці квітня 2016 року на базі кафедри безпеки, експертизи і товарознавства Одеської національної академії харчових технологій пройшли командні змагання у рамках Консумерського фестивалю – 2016.
Основна ідея фестивалю – консолідація зусиль держави, представників бізнесу та громадських організацій для формування свідомого суспільства, яке здатне забезпечити високі стандарти виробництва товарів та послуг і захистити права споживача. У рамках заходів були також обговорені питання щодо кращих міжнародних торговельних практик, законодавчо-нормативного регулювання та особливостей системи захисту прав споживачів в країнах Європейського Союзу.
Програма фестивалю складалась із шести конкурсів, у яких взяла участь команда студентів товарознавчого відділення Ірпінського економічного коледжу. Захід дав можливість студентам поглибити знання у сфері правового захисту прав споживачів в Україні, зробити висновки щодо необхідності подальшого вдосконалення законодавства України у сфері захисту прав споживачів, надання більш широких повноважень громадським організаціям, які займаються захистом прав споживачів, встановлення більш жорстких обмежень та санкцій щодо захисту прав неповнолітніх у сфері товарообігу тютюнових та алкогольних виробів.
Студенти-бакалаври напряму підготовки «Товарознавство і торговельне підприємництво» Іван Бондаренко, Анастасія Давидченко, Роман Лещенко, Катерина Сабелькіна, Дар’я Федорова, Олександра Храпунова гідно представили на фестивалі свій навчальний заклад, продемонстрували високий рівень підготовки, здобувши почесне II місце та звання «Товарознавець року».
У вільний час студенти ознайомилися з історичними пам’ятками Одеси та отримали позитивні емоції та яскраві враження від міста-легенди, міста, яке має свій особливий дух та колорит.
Ми щиро пишаємось нашими студентами та бажаємо подальших звершень та професійного зростання!
Наталія Ільченко,
заступник директора з навчальної роботи,
Світлана Березинець,
голова циклової комісії маркетингу і торгівлі