Ректорат розглянув правила прийому, роботу підготовчого відділення та служби закладів харчування

24 листопада 2015 року

     24 листопада пройшло розширене засідання ректорату.
     Відкриваючи його, ректор Станіслав Ніколаєнко нагадав, що в суботу, 28 листопада, День відкритих дверей, який університет має провести належним чином, та наголосив на потребі проведення систематичної профорієнтаційної роботи.

     Відповідальний секретар приймальної комісії Віктор Шевчук доповів про правила прийому у 2016 році. Так, вони мають бути затверджені до 15 грудня, а положення про приймальну комісію – до 31 грудня. За освітнім рівнем «бакалавр» підготовка вестиметься за 30 спеціальностями, «магістр» – 32, «спеціаліст» – 2. Крім того, після першого курсу студенти стаціонарної форми навчання матимуть змогу навчатися ще за однією спеціальністю заочно і отримати другу вищу освіту.

     Про організацію роботи підготовчого відділення, яке розмістилося в 17-му навчальному корпусі, розповіла його завідувач Оксана Багацька. Слухачі можуть обирати кількість предметів, за якими здійснюється підготовка. Строк навчання – не менше трьох місяців. За результатами екзаменів абітурієнти можуть додати при вступі до 10 балів. Є навчання вихідного дня. Детальнішу інформацію можна отримати за тел. 527 89 78 і на сайті університету – у розділі «Вступнику». Поки що підготовче відділеннія не завантажене на 100%, тому Станіслав Ніколаєнко запропонував встановити контрольний показник для кожного факультету – 50 слухачів.

     Начальник відділу кадрів Микола Михайліченко поінформував про кандидатури для обрання за конкурсом, які винесені на розгляд вченої ради.

     Про організацію роботи служби закладів харчування університету говорив проректор з науково-педагогічної роботи, міжнародної діяльності та розвитку Вадим Ткачук. Проблемою є низький товарообіг, недостатня кількість обладнання, низька якість обслуговування тощо. А також обмеженість націнки: 80% - на власну продукцію і 25% - на придбану. Та, незважаючи на це, товарообіг в цьому році, порівняно з роком попереднім, зріс майже на мільйон гривень. Проте і це не забезпечує беззбитковість. Директор служби харчування Богдан Дубас зауважив, що вже замовлено тістоділитель, що забезпечить збільшення втричі виробництво пиріжків. Голова Студентської організації Дар’я Кендус повідомила, що за результатами опитування студенти хочуть бачити більше різноманітності, зокрема ширший вибір солодкого і салатів.

     Проректор з навчально-наукової роботи, правових та соціальних питань Володимир Курило торкнувся стану оформлення права постійного користування на земельні ділянки. Площа землекористування університету складає 29541 га, 14855 га з них – в стадії переоформлення. Тож проблема зрозуміла. І єдину можливість її вирішити Володимир Курило вбачає у збільшенні позитивної агресивності університету стосовно органів влади, від яких залежить оформлення цих документів.


 

     Про профорієнтаційну роботу факультету тваринництва та водних біоресурсів доповів його декан Вадим Кондратюк. Так, кожен викладач співпрацює з п’ятьма школами та технікумами і щотижня звітує про свою роботу. Допомогу надають і ради роботодавців та випускників. Доповідач відзначив значну конкуренцію з боку інших вишів, які теж дуже активно шукають свого студента, та відмітив доцільність більшого числа друкованих матеріалів, які можна буде розміщувати на шкільних стендах. Ректор університету доручив приймальній комісії, підготовчому відділенню розмістити у обласних і районних газетах оголошення з короткою інформацією. Негайно потрібно створити короткий рекламний ролик про університет для трансляції по телебаченню і радіо.

     Начальник навчального відділу Оксана Зазимко проаналізувала готовність документів до випуску магістрів, який відбудеться 18 і 25 грудня. Цього року загалом випускається 1800 чоловік. Вона нагадала, що номери дипломів генерує електронна система ЄДБО, а пакет документів подає деканат. На жаль, працівники деканатів факультетів агробіологічного, економічного і аграрного менеджменту (денна форма навчання), землевпорядкування, інформаційних технологій, механіко-технологічного, конструювання та дизайну і ННІ енергетики, автоматики і енергозбереження поки що цього не зробили.

     Учений секретар Оксана Барановська відмітила насиченість грудня подіями. Крім звітів, зимової сесії і випусків магістрів на цей місяць запланована студентська конференція (для студентів факультетів економічного і агарного менеджменту), урочистості до Дня Збройних сил України, фінал змагань з КВК та кілька конференцій до Дня енергетика. Груднева ж вчена рада відбудеться 23 грудня.

     Проректор з навчально-науково-виробничих питань розвитку і адміністративно-господарської діяльності Валерій Іщенко поінформував про організацію виготовлення меблів для студентських гуртожитків. Максимум за три роки потрібно облаштувати 1400 кімнат. Для цього потрібно ще докупити деяке обладнання. Групу людей, які займатимуться виготовлення меблів очолить студент магістратури Іван Сікорський, який представив свої проекти укомплектації меблями кімнат для 4 і 5 мешканців. До роботи також залучатимуть студентів кафедри деревообробки, які таким чином зможуть здійснювати практичну підготовку. Для оптимізації роботи очільник університету запропонував вже в січні спробувати облаштувати меблями кілька типів кімнат гуртожитків, щоб знайти найкращий підхід.

     Декан факультету інформаційних технологій Олена Глазунова повідомила, що університет перейшов на новий портал електронних навчальних курсів. На ньому в тому числі відображено скільки електронних навчальних курсів створено по кожній кафедрі. А студент отримує доступ до розміщених тут електронних підручників, лабораторних робіт, завдань для самостійної роботи тощо. На сьогодні є близько 800 електронних навчальних курсів (при потребі 1600), а атестовані з них лише 228.

     Директор наукової бібліотеки Тетяна Кіщак доповіла про надходження до університетської бібліотеки видань в електронному вигляді. На сьогодні їх 1914: 1785 з них подані для розміщення в локальній мережі університету, 129 – ще й в мережі інтернет. За 2015 рік – 266 і 15 відповідно. Якщо аналізувати активність факультетів, то гарні показники у агробіологічного, гуманітарно-педагогічного та ННІ лісового і садово-паркового господарства.

     Керівник спеціального відділу Валерій Бевз звернув увагу керівників факультетів та ННІ на те, що 560 студентів і досі не отримали форми № 17, простіше кажучи – бронь від служби в армії.

 

     Підсумовуючи, ректор Станіслав Ніколаєнко дав ряд доручень. Зокрема, дирекціям відокремлених підрозділів – долучитися до оформлення правовстановлюючих документів на землекористування, начальнику земельного відділу Андрію Колганову – взяти це питання на контроль, а про результати доповідати щомісяця, декану факультету землевпорядкування Тарасу Євсюкову – долучитися до цієї роботи, а начальнику планово-фінансового відділу Наталії Дробот – передбачити кошти для проведення робіт із землеустрою. Богдану Дубасу та директору центру інноваційної діяльності і трансферу технологій Василю Туринському доручено підготувати пропозиції щодо збільшення обсягів власного виробництва та заготівлі продукції в НДГ університету, Валерію Іщенку – забезпечити виготовлення та розміщення у корпусах №№ 10, 1, 12, 15, 11 павільйонів для виїзної лоткової торгівлі, Вадиму Ткачуку – проаналізувати стан підключення комп’ютерних класів до інтернету.

     Також розглядалися і інші питання життєдіяльності університету.


Ірина Білоус
 

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook