На нараді з відокремленими підрозділами університету обговорили якість навчального процесу
На нараді з відокремленими підрозділами університету обговорили якість навчального процесу
30 вересня 2015 року
30 вересня відбулася традиційна нарада керівництва університету з відокремленими підрозділами.
Ректор Станіслав Ніколаєнко, представляючи колегам виконувача обов’язків Мукачівського аграрного коледжу Юрія Садварі, висловив сподівання, що з його призначенням у підрозділі відновляться елементарні керованість і порядок.
Потім перейшли до розгляду п’яти питань порядку денного. Спершу директор наукової бібліотеки Тетяна Кіщак коротко проінформувала про роботу очолюваного нею підрозділу та про можливу співпрацю з бібліотеками відокремлених підрозділів. Ми живемо в епоху інформаційного суспільства і наявність електронних версій навчальної і методичної літератури - вимога часу, зазначила вона. Додаткові бали до рейтингу науково-педагогічних працівників за здані в бібліотеку друковані примірники та електронний варіант праць вмотивували викладачів тісніше співпрацювати з бібліотекою. За рахунок цього поповнилися також бібліотечні фонди. Але тут, зауважила Тетяна Кіщак, слід укладати договір з автором чи колективом авторів, які дають дозвіл на розміщення повнотекстової електронної копії в університетському репозитарії. До речі, їх можуть завантажувати і працівники бібліотек відокремлених підрозділів.
Начальник навчального відділу Оксана Зазимко повідомила про актуальні питання навчальної діяльності відокремлених підрозділів у цьому навчальному році. Таким, як і раніше, залишається механізм проведення атестації педагогічних працівників. До 10 жовтня керівники мають сформувати списки викладачів, котрі йдуть на переатестацію, а до 20 жовтня – затвердити їх. Комісія збиратиметься в університеті. Потім доповідачка прокоментувала основні нюанси умов прийому. В основному правила такі, як і минулого року. На базі молодшого спеціаліста вступ на ОС «Бакалавр» відбуватиметься за фаховим випробуванням. На ОС «Молодший спеціаліст» на базі дев’яти класів – за вступним випробуванням, а на базі повної середньої освіти – за ЗНО. До 8 жовтня до умов прийому можна ще вносити пропозиції. Затвердити свої правила прийому кожен виш має до 1 грудня.
Активно обговорювали керівники відокремлених підрозділів новий перелік галузей знань та спеціальностей і проведення державної підсумкової атестації.
Про зміни у законодавстві, що регулюють виплату заробітної плати та стипендії, повідомила начальник планово-фінансового Наталія Дробот.
Традиційно на порядку денному – профорієнтаційна робота відокремлених підрозділів. Станіслав Ніколаєнко наголосив, що найкращий профорієнтатор – це наш студент. Далі своїм баченням концепції профорієнтації поділився директор Бережанського агротехнічного інституту Василь Павліський. Центром цієї роботи стануть консультативні пункти інституту, на базі яких викладачі здійснюватимуть безкоштовну підготовку школярів до ЗНО. При цьому абітурієнт має зазначити БАТІ пріоритетом №1. Ще один варіант – таке навчання буде відбуватися і в самому інституті для тих учнів, які мешкають неподалік від Бережан. І в першому, і в другому випадках активно використовуватиметься дистанційне навчання.
Перший проректор Ігор Ібатуллін зазначив, що відокремлені підрозділи мають залучатися до наукової роботи і готувати наукові проекти за бюджетним фінансуванням. Університет готовий надати необхідні підтримку і консультації. Йшлося також про вимоги до оприлюднення дисертацій, авторефератів, відгуків офіційних опонентів та, відповідно, якість дисертаційних робіт.
Ольга Наконечна