Наші люди в TM Hyundai: майстер-клас від Станіслава Бельбаса
Наші люди в TM Hyundai: майстер-клас від Станіслава Бельбаса
10 жовтня 2024 року
Зі Станіславом Бельбасом, випускником механіко-технологічного факультету 2007 року, а нині успішним керівником відділу сервісу та гарантії офіційного дистриб’ютора ТОВ «Хюндай Мотор Україна», ми познайомилися буквально днями. А враження таке, що знаю його чи не все життя.
Веселий, життєрадісний, якщо хочете, компанійський, він завітав до університету з конкретною метою – провести перший з майстер-класів для нинішніх студентів, а незабаром і долучитися до відкриття спеціалізованої навчальної лабораторії автомобілів компанії TM Hyundai на кафедрі технічного сервісу та інженерного менеджменту. Але це буде пізніше, а поки що пропонуємо вашій увазі невеличке інтерв’ю з ним.
— Пане Станіславе, що привело Вас на факультет через сімнадцять років після його закінчення?
— Наш університет завжди славився підготовкою кваліфікованих спеціалістів інженерного профілю. Чому сприяла і матеріально-технічна база його технічних факультетів – механіко-технологічного і конструювання та дизайну. Сьогодні тут представлена техніка багатьох провідних світових виробників для аграрного сектору. А от техніки і технологій від світового лідера автомобілебудування TM Hyundai ще не було. От ми з деканом механіко-технологічного факультету Вячеславом Братішком та завідувачем кафедри Іваном Роговським і вирішили ліквідувати цю прогалину. І нинішній майстер-клас для майбутніх інженерів-механіків НУБіП – підтвердження серйозності наших намірів.
— У структурах «Хюндай» ще є випускники НУБіП?
— Так, є – і у дилерській мережі, і у нас. Але хотілося б бачити їх у нас більше. Тим більше, що сьогодні ми віддаємо перевагу молодим спеціалістам – з ними легше працювати, при потребі навчати тим чи іншим нюансам. Особисто я, як керівник з сімнадцятирічним досвідом, зосереджуюсь на молодих та перспективних фахівцях, які разом з нами можуть побудувати свою кар’єру в автомобільному бізнесі. Автомобільна промисловість розвивається динамічно та дуже швидко і постійно, і от саме молодь ці новинки сприймає активніше та краще показує себе в роботі.
Тож наша задача – поєднуючи можливості бізнесу і вищого навчального закладу, готувати спеціаліста, який би був справді готовий працювати від початку і до кінця.
— Як фахівець, котрий, як-то кажуть, вже «зробив собі ім’я», що б Ви порадили нинішнім випускникам?
— Маю три поради, що ґрунтуються на власному досвіді. Перша – це вчитися, а не заробляти копійчину в Макдональдсі чи десь ще там і тим самим закладати бомбу під свою майбутню інженерну кар’єру, а набувати в університеті ґрунтовних знань свого фаху. Друга – вивчати англійську мову, я вже не кажу, що іноземних мов варто було б знати кілька. Сьогодні у бізнесі цінуються саме ці дві складові. Причому англійська потрібна не академічна, а та, якою безпосередньо спілкуються, і, безумовно, технічна. І, врешті, третя порада – не ремствувати на те, що в університеті доводиться вивчати ряд дисциплін, які на перший погляд начебто не стосуються обраного фаху: необхідність цього починаєш розуміти з часом. І за це моя особлива дяка Alma mater.
Валентин Обрамбальський