Спеціальність 075 Маркетинг, що потрібно знати вступнику?
Спеціальність 075 Маркетинг, що потрібно знати вступнику?
24 липня 2024 року
Вибери професію, яку ти любиш, і тобі не доведеться
працювати жодного дня в твоєму житті
Конфуцій
Маркетинг — це сукупність цілей, завдань, функцій, методів і стратегій з розробки продукту або послуги, їх просування, дистрибуції до покупців, а також управління взаємовідносинами з покупцями, персоналом, постачальниками та іншими з вигодою для компанії.
Хто такий маркетолог?
Маркетолог — спеціаліст, який створює стратегію просування продуктів та послуг, щоб збільшити продажі та загальний дохід компанії. Для цього він досліджує споживчий ринок, стежить за трендами, бере участь у створенні рекламних кампаній та багато іншого. Маркетолог створює портрет цільової аудиторії, аналізує стратегії конкурентів і продумує стратегію комунікації з клієнтами. Саме це, зрештою, веде до продажу. Маркетологи потрібні скрізь: і в малому, і в середньому бізнесі, і в міжнародних корпораціях. Особливий попит на них у рекламних та маркетингових агенціях, які працюють з великою кількістю клієнтів.
Основні обов’язки маркетолога: дослідження ринку та конкурентного середовища, складання портрета цільової аудиторії, управління ціноутворенням, розробка та запуск стратегій просування, розвиток комунікацій, аналіз даних щодо ефективності впроваджених стратегій, автоматизація маркетингу.
Які бувають маркетологи: маркетолог-аналітик, бренд-маркетолог, інтернет маркетолог, digital-маркетолог, еmail-маркетолог, продакт-маркетолог, контент-маркетолог, SMM-маркетолог, трейд-маркетолог. Отже, маркетолог поєднує навички соціолога чи навіть дослідника, копірайтера, піарника, аналітика. Він має виокремити саме те, що потрібно аудиторії, щоб просунути свій продукт чи послугу. Він вивчає поведінку, захоплення, інтереси, вікові та гендерні відмінності аудиторії, координує дії медійних партнерів. Словом, робить усе, щоб реклама дійшла до кінцевого користувача та сприяла популяризації необхідного товару.
Де може працювати маркетолог?
Маркетологи можуть працювати на підприємствах різних форм власності, в рекламних та PR-агентствах, інвестиційних та страхових компаніях, консалтингових фірмах, банках, туристичних фірмах та агенціях, закладах культури, органах державного управління, навчальних закладах.
Потреби ринку на фахівців маркетологів сьогодні досить високі. Про що свідчать дані щодо пошуку спеціалістів на таких сайтах роботи в Україні як work.ua, robota.ua, jobs.ua, freelancehunt.com.
Чому саме факультет аграрного менеджменту НУБіП України?
На факультеті аграрного менеджменту здійснюється підготовка висококваліфікованих фахівців з урахуванням усіх вимог ринку. Перевагами навчання на факультеті є: новітні навчальні технології; навчальні плани, що адаптовані до системи отримання вищої освіти в Європі; участь у програмах стажувань, практик, виробничі та переддипломні проектні роботи в компаніях-партнерах; розвиток «soft»&«hard» навичок, можливість навчання в англомовних групах; лекції, зустрічі з іноземними спікерами та фахівцями-практиками; тренінги та майстер-класи топ-менеджменту відомих вітчизняних підприємців; можливість паралельного навчання в закордонних вузах партнерах з отриманням диплома державного зразка та диплома університету-партнера; сучасна матеріально-технічна база університету; участь у стартапах, розробка командних проєктів; забезпечення взаємодії та співпраці з освітніми й науковими установами та роботодавцями.
Унікальність освітньо-професійної програми «Маркетинг»
На кафедрі маркетингу та міжнародної торгівлі здійснюється підготовка компетентних, креативних, висококваліфікованих і затребуваних на ринку праці фахівців, здатних працювати у сфері маркетингу та забезпечувати європейський рівень надання маркетингових послуг на інноваційних засадах відповідно до сучасних вимог роботодавців.
Логіка навчального процесу підготовки фахівців побудована так, щоб вже з першого курсу студент отримував практичні уміння та навички відповідно до запитів роботодавців та викликів сьогодення. Базою якісної реалізації унікальності та актуальності освітньої програми є висококваліфікований науково-педагогічний персонал та якісне навчально-методичне забезпечення.
В основі навчальних планів у майбутніх маркетологів — економічні та маркетингові дисципліни. Серед маркетингових дисциплін на вас очікують власне маркетинг, вивчення поведінки споживачів, ціноутворення, маркетингові дослідження тощо.
Окрім обов’язкових компонентів під час навчання студенти мають можливість обирати вибіркові дисципліни за спеціальністю в рамках спеціалізацій «Маркетинг товарів і послуг» та «Інтернет маркетинг». Наукова складова реалізується через участь у наукових заходах, членство в науковому гуртку «Маркетинг».
Більше інформації за посиланнями: https://nubip.edu.ua/structure/fam, https://nubip.edu.ua/node/1129
Деталі вступу: https://nubip.edu.ua/entrant
Контакти: 0973395430 - Лариса КАРПЕНКО
Чекаємо саме на тебе!
Лариса КАРПЕНКО,
доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі,
заступник декана факультету аграрного менеджменту