Практичний досвід для майбутніх маркетологів: навчальна практика зі вступу до фаху

12 липня 2024, 11:59

   Навчальна практика є важливим етапом підготовки студентів до професійної діяльності. Вона дозволяє майбутнім фахівцям застосувати теоретичні знання на практиці, розвинути професійні навички та краще зрозуміти особливості обраної професії. У галузі маркетингу цей етап є особливо важливим, адже він допомагає студентам не лише оволодіти необхідними інструментами та методами, але й зрозуміти тенденції ринку, потреби споживачів та специфіку комунікацій. 

   Студенти 1 курсу першого (бакалаврського) рівня здобувачів вищої освіти за спеціальністю 075 Маркетинг відповідно до графіка освітнього процесу впродовж 4 тижнів проходили навчальну практику зі вступу до фаху.
 
   Перед початком навчальної практики студенти пройшли відповідний інструктаж з охорони праці, по завершенню якого відбулася ознайомча зустріч з керівниками практики доцентом кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Ларисою КАРПЕНКО та доцентом кафедри адміністративного менеджменту та зовнішньоекономічної діяльності Людмилою ЧОРНЕНЬКОЮ
   Над чим працювали? Що досліджували? 
   Програма практики була побудована таким чином, щоб студенти повною мірою змогли зануритись у світ маркетингу та отримати практичні навички щодо діяльності маркетолога. За період навчальної практики відбувся цикл зустрічей з маркетологами, психологами, комерсантами та медіаторами.
   Лекція-воркшоп на тему «Питання як інструмент переговорів» була проведена за участі медіатора, маркетолога, комерсанта Олега ТЮРІНА, який розповів про застосування різних типів питань як інструменту переговорів та як зробити їх успішними.
   Психолог Надія ЛІМА зустрівшись зі студентами маркетологами висвітлила досить важливу для сучасної молоді тему «Як зрозуміти чого я хочу та легко реалізувати себе». Учасники заходу мали змогу повною мірою зануритись у світ психології, адже для майбутнього фахівця маркетолога важливо розуміти психологію споживача. Існує навіть ціла наука - психологія маркетингу, що вивчає поведінку та мотивацію споживачів, а також те, як це впливає на їхні рішення щодо покупки товарів і послуг. Вона дає маркетологам розуміння того, що спонукає людей купувати, чому вони обирають один бренд замість іншого, та як можна вплинути на їхні рішення.
   Насиченою та цікавою була зустріч студентів з власницею агенції по таргету, маркетологом, таргетологом Анастасією БАРБАРОЮ, де спікер у формі дискусії розповіла першокурсниками «Як заробити на маркетингу в 2024 році».
   Навчальна практика мала і формат виїзних занять та екскурсій. Студенти відвідали Українську лабораторію якості та безпеки продукції агропромислового комплексу при Національному університеті біоресурсів і природокористування України, діяльність якої спрямована на розробку, гармонізацію, адаптацію та вдосконаленні методів дослідження показників якості і безпеки сировини та продукції АПК, їх стандартизації та впровадження у виробництво.
   Окрім цього студенти отримували практичні завдання пов’язані з комунікацією в організації, комунікацією як соціальним феноменом, моделями соціальної комунікації, особливостями спілкування, формами та засобами соціальної комунікації в професійній діяльності.
   За період навчальної практики студенти мали змогу бути дотичними і до неформальної освіти, шляхом проходження одного з онлайн курсів на базі українського громадського проєкту масових відкритих онлайн-курсів Prometheus, після проходження яких першокурсники отримали відповідні сертифікати.
   Навички командної роботи отримали першокурсники під час виконання завдань, що стосувались дослідження продовольчих ринків, окремо взятої продукції та послуг у різних сферах. 
   Саме робота в команді має яскраво виражену цільову спрямованість і інтенсивну взаємодію між членами групи. Виходячи з цього, командна робота — це ефективна і продуктивна практична діяльність команди. Це певна спільна та цілеспрямована робота групи фахівців, які працюють за заздалегідь встановленим правилам, що була проявлена під час навчальної практики.
   В процесі дослідження були проаналізовані не лише інтернет-джерела за обраною тематикою, маркетплейси та відповідні сайти з аналітичними даними, а й безпосередньо торгові точки, де наявна та чи інша продукція. За результатами проведених досліджень студенти підготували презентаційний матеріал, що містить практичні рекомендації саме в частині маркетингу, сформували та захистили звіти про проходження начальної практики.
 
 
Дякуємо за організацію цікавої та пізнавальної навчальної практики! 


Анастасія ФІЯЛЧУК, Софія СІМЧУК
студентки 1 курсу спеціальності 075 Маркетинг

  

Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook