Ректорат: вступна кампанія, енергонезалежність університету та цифрова трансформація
01 липня 2024 року під головуванням Вадима Ткачука відбулося засідання ректорату. Відкриваючи його, ректор університету зазначив, що ситуація, яка складається з енергозабезпеченням, вимагає додаткових консультацій щодо організації освітнього процесу. Проведення лекцій, а особливо практичних, лабораторних занять потребують наявності електроенергії, навіть в світлу пору доби – потрібно заживлювати мультимедію, прилади тощо. Крім того, дистанційна форма проведення занять також передбачає наявність електрики і в студентів. У зв’язку з цим доцільно передбачити можливість роботи викладачів зі студентами в асинхронному режимі – надсилати навчально-методичні матеріали електронною поштою, месенджерами, якими можна користуватися в період наявності електроенергії.
Окрім того, викликає занепокоєння спекотна погода, яка встановилася останнім часом в столиці. У зв’язку з цим дано доручення проректору з навчально-науково-виробничих питань та адміністративно-господарської діяльності Валерію Іщенку, директору Студмістечка Сергію Стецюку провести роз’яснювальну роботу серед працівників та студентів, додатково перевірити засоби пожежогасіння тощо. Зверталася увага на забезпеченні доступу до укриттів під час повітряної тривоги.
Минулого тижня відбулися зустрічі керівництва університету з представниками Французького інституту в Україні, Міжнародної продовольчої та сільськогосподарської організації ООН, під час яких обговорювалися можливості співпраці. Для предметної розмови з партнерами ми мусимо мати готові проєкти для можливого грантового фінансування. Такий портфель пропозицій доручено підготувати проректору Валерію Іщенку та начальнику планово-фінансового відділу Тетяні Костюк.
Проректор з науково-педагогічної роботи та розвитку Сергій Кваша доповів про роботу комісії в Немішаєвському фаховому коледжі. За графіком відбулися випуски бакалаврів, участь в яких взяли представники ректорату. Сьогодні відбудеться засідання історичної групи, яка розгляне звернення факультету ветеринарної медицини щодо вшанування пам’яті школи морфологів.
Учений секретар Оксана Барановська закцентувала на формуванні плану роботи вченої ради на наступний навчальний рік.
Начальник науково-дослідної частини Володимир Отченашко повідомив про відбір перспективних наукових проєктів, які візьмуть участь в конкурсі на державне фінансування.
![](https://nubip.edu.ua/sites/default/files/u101/dsc_0773.jpg)
![](https://nubip.edu.ua/sites/default/files/u101/dsc_0728.jpg)
![](https://nubip.edu.ua/sites/default/files/u101/dsc_0726.jpg)
![](https://nubip.edu.ua/sites/default/files/u101/dsc_0724.jpg)
![](https://nubip.edu.ua/sites/default/files/u101/dsc_0730.jpg)
![](https://nubip.edu.ua/sites/default/files/u101/dsc_0731.jpg)
Проректор з науково-педагогічної роботи та цифрової трансформації Олена Глазунова доповіла про організаційні зустрічі з підрозділами, які входять до її сфери відповідальності. Розпочалася робота зі створення автоматизованої системи управління університетом, заплановані консультації з колегами з інших закладів вищої освіти. У фокусі завершення навчального року, ліквідація академічної заборгованості, підготовка до акредитації освітніх програм.
Президент університету Станіслав Ніколаєнко повідомив про проведену роботу щодо дооформлення земель Боярської лісової дослідної станції, необхідність вивчення досвіду кращих університетів України та впровадження ефективних рішень в НУБіП, заплановану участь в семінарі, організованому Конференцією ректорів закладів вищої освіти Польщі.