Практичні інструменти критичного мислення для здобувачів вищої освіти
Практичні інструменти критичного мислення для здобувачів вищої освіти
13 червня 2024 року
З 05 до 11 червня 2024 року тривав вебінар «Практичні інструменти критичного мислення для здобувачів вищої освіти» організований кафедрою філософії та міжнародної комунікації гуманітарно-педагогічного факультету НУБіП України, основною метою якого була підготовка до складання тесту загальної навчальної компетенції (ТЗНК) для аспірантів.
Український центр оцінювання якості освіти здійснює укладання тестових завдань єдиного вступного іспиту із забезпечення відповідності завдань тесту загальної навчальної компетентності Програмі тесту загальної навчальної компетентності єдиного фахового вступного випробування для вступу на навчання для здобуття ступеня доктора філософії, затвердженій наказом Міністерства освіти і науки України від 06.03.2024 № 266 «Про затвердження Порядку прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році».
Ключове завдання цього випробування — перевірити, наскільки майбутній вступник в аспірантуру вмієте розрізняти факти від припущень, знаходити правильні аргументи та відрізняти їх від хибних тощо.
Під час онлайн-зустрічей на платформі Zoom Meeting слухачі вебінару не лише теоретично, а й практично розвивали критичне читання, аналітичне письмо, комунікацію і медіацію, логічне мислення та аналітичне мислення.
Ключове завдання цього випробування — перевірити, наскільки майбутній вступник в аспірантуру вмієте розрізняти факти від припущень, знаходити правильні аргументи та відрізняти їх від хибних тощо.
Під час онлайн-зустрічей на платформі Zoom Meeting слухачі вебінару не лише теоретично, а й практично розвивали критичне читання, аналітичне письмо, комунікацію і медіацію, логічне мислення та аналітичне мислення.
Розв’язуючи завдання майбутні у вступника в аспірантуру формували наступні здатності, такі як шукати, сприймати, аналізувати, інтерпретувати й оцінювати інформацію з різних джерел; структурно й аргументовано висловлювати свої думки, зокрема у формі тестів, покращувати написане з метою досягнення комунікативної мети здійснювати конструктивну взаємодію на основі законів, принципів, максим, правил, стратегій і тактик комунікацій; аналізувати інформацію, критично оцінювати її обґрунтування, оцінювати факти, які посилюють або послаблюють аргументацію застосувати різні форми мислення для побудови абстрактних моделей реальних проблем з метою їх дослідження й розв’язання аналізувати й представляти числові дані в різних формах.
Загалом слухачі вебінару потренувалися розв’язувати різного рівня завдання для розвитку критичного, аналітичного та логічного мислення.
Бажаємо, щоб всі склали іспити з ТЗНК успішно та вступили до аспірантури НУБіП України!
Ірина Матвієнко,
доцент кафедри філософії та міжнародної комунікації