«Конфліктні ситуації в туризмі та їх унеможливлення»: відбувся науково-практичний семінар на кафедрі готельно-ресторанної справи та туризму

25 травня 2024 року

     Кафедрою готельно-ресторанної справи та туризму ННІ неперервної освіти і туризму ініційовано та проведено трьох денний науково-практичний семінар для освітян, здобувачів вищої освіти та суб’єктів туристичного бізнесу на тему «Конфліктні ситуації в туризмі та їх унеможливлення».

  Науковий семінар став продовженням започаткованої низки заходів постійним спікером яких, став директор туристичної фірми «Супутник», кандидат історичних наук, доцент, заслужений працівник культури України, практик з 30-річним досвідом роботи в туристичному бізнесі, незалежний науковий експерт індустрії гостинності Віктор ЗІНЧЕНКО.
  Семінар присвячений важливому для індустрії гостинності питанню, пов’язаному з вирішенням конфліктних ситуацій та їх недопущенням. Конфліктність у туризмі – це те, що відображає рівень невідповідності очікуваних і фактично отриманих туристичних послуг. Основа конфліктності закладена в самій природі туристичного продукту, головною особливістю якого є його віртуальний характер. Як наслідок – потенційно виникає можлива, у тому числі об'єктивно, недостатня уява споживачем сутності майбутнього туристичного продукту, яка в свою чергу, виникає і по причині недостатньої компетентності менеджера, який продає даний товар (туристичну послугу).
  Віктор Анатолійович, відмітив, що вищезазначене є однією зі складових конфліктності, недостатньо вивчену з науково-методичної точки зору. В цілому, конфліктність у туризмі можна класифікувати, як: суб'єктивність сприйняття очікуваного туристом; організаційні прорахунки туроператора; недоброчесність партнерів туроператора (туроператор частіше всього виступає, як посередник між клієнтом і фактичними виробниками послуг); наслідок форс-мажорних обставин. Вершиною професіоналізму туроператора є наявність можливостей попередити конфліктні ситуації, а вразі їх виникнення – оперативно вирішувати проблему. Практика туристичного бізнесу засвідчує, що більше 70 відсотків конфліктів можуть бути урегульовані в разі їх саме оперативного вирішення.
  Спікер познайомив присутніх з реальними ситуаціями, які були причиною виникнення конфліктів та можливими варіантами їх вирішення. Практичні кейси викликали активну дискусію серед слухачів.
  За результатами участі у трьохденному науково-практичному семінарі, присутні отримали сертифікати.

 

 Слухачі семінару висловлюють щиру вдячність шановному Віктору Анатолійовичу, за професійне обговорення актуальних питань, змістовну дискусію, можливість отримати теоретичні знання та збагатитись практичним досвідом спікера!

  Учасники очікують на наступну зустріч і дякують ЗСУ за можливість працювати і розвиватись!
 
Світлана МЕЛЬНИЧЕНКО,
завідувач кафедри готельно-ресторанної справи та туризму 

 

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook