Кураторські години - це не лише про настановили, це, в першу чергу, спілкування та піклування
Постійна робота куратора зі студентами – це не лише складова виховного процесу, але і спосіб комунікації та підтримки студентів та згуртування студентського колективу. Куратор для студента – це не лише наставник, в першу чергу це друг, який допомагає, радить, спрямовує студента, пояснює незрозумілі речі. Зміст такої роботи вимагає відповідних форм та методів, які найбільше зацікавлять студента та донесуть їм максимальну кількість інформації.
Одним із таких методів є бесіда-дискусія, яка дозволяє максимально залучити студентів до участі в обговорені важливого питання, висловити свої думки обговорити протилежні точки зору та знайти спільне правильне рішення.
Так, Іриною Кононенко було проведено бесіду-дискусію з підопічними студентами 1 курсу 1 групи спеціальності 207 «Водні біоресурси та аквакультура» про важливість роботи над своїм емоційних станом. Цій бесіді передувала коротке нагадування студентам про ситуацію в якій зараз знаходиться наша країна. Ірина Сергіївна наголосила, що два роки руйнувань та переселень, насильства, розлуки з членами сім’ї та друзями, втрати близьких, а також припинення навчання, порушення системи охорони здоров’я та соціальних послуг призвели до кризи психічного здоров’я та кризи навчання серед української молоді. Саме тому, для визначення емоційного стану студентів куратором було проведено два цікавих тести, які допомагають людині визначити її сьогодення і бажаний емоційний стан, а навіть в певній мірі усвідомити своє становище в суспільстві. Студенти з інтересом приймали участь у тестах, адже їм самим було цікаво, наскільки стабільний їх емоційний стан.
Крім того, протягом кураторської години було обговорено інші важливі організаційні питання та проблеми.
Олеся ОХРІМЕНКО,
старший викладач кафедри аквакультури