Державна служба
Normal
0
21
false
false
false
UK
X-NONE
X-NONE
Національний університет біоресурсів і природокористування України
Кафедра регіонального управління та місцевого самоврядування
“ЗАТВЕРДЖУЮ”
Директор ННІ післядипломної освіти
_______________________М.Кулаєць
“26”___вересня_2015 р.
РОЗГЛЯНУТО І СХВАЛЕНО
на засіданні кафедри регіонального управління та місцевого самоврядування
Протокол № ___ від "17" вересня 2015 р. Завідувач кафедри
_______________(Жовнірчик Я.Ф.)
ПІБ
РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
__________________________Державна служба_________________________
(назва навчальної дисципліни)
напрям підготовки__1501 “Державне управління”______________________
(шифр і назва напряму підготовки)
спеціальність ________8.15010002 “Державна служба”__________________
(шифр і назва спеціальності)
Спеціалізація __Державна служба ___________________________________
ННІ післядипломної освіти___________________________________________
Розробники доцент, кандидат технічних наук___________________________
(посада,науковий ступінь,вчене звання )
Київ - 2015
1. Опис навчальної дисципліни
_____________________________ Державна служба____________________________
(назва навчальної дисципліни)
Галузь знань, напрям підготовки, спеціальність, освітньо-кваліфікаційний рівень |
||
Освітньо-кваліфікаційний рівень |
Магістр |
|
Напрям підготовки |
1501 «Державне управління» |
|
Спеціальність |
8.15010002 «Державна служба» |
|
Спеціалізація |
«Державна служба» |
|
Характеристика навчальної дисципліни |
||
Вид |
Обов’язкова |
|
Загальна кількість годин |
288 |
|
Кількість кредитів ECTS |
8 |
|
Кількість змістових модулів |
4 |
|
Курсовий проект (робота) (якщо є в робочому навчальному плані) |
2 |
|
Форма контролю |
Екзамен, залік |
|
Показники навчальної дисципліни для денної та заочної форм навчання |
||
|
денна форма навчання |
заочна форма навчання |
Рік підготовки (курс) |
1 |
1-2 |
Семестр |
144 год. |
144 год. |
Лекційні заняття |
18 год. |
22 год. |
Практичні, семінарські заняття |
18 год. |
20 год. |
Лабораторні заняття |
- |
- |
Самостійна робота |
108 год. |
102 год. |
Індивідуальні завдання |
- |
- |
Кількість тижневих аудиторних годин для денної форми навчання: |
4 год. |
2 год. |
2. Мета та завдання навчальної дисципліни
Метою вивчення дисципліни вивчення особливостей та специфіки державно-адміністративної (урядової) діяльності, формування науково-методологічних, світоглядно-професійних знань щодо державного управління в цілому та державної служби, зокрема, та теоретико-практичних навичок майбутніх магістрів.
Завдання – набуття слухачами магістратури теоретичних знань та практичних навичок спрямованих на:
- засвоєння комплексу знань із теоретичних та практичних засад державного управління; особливостей організації державної влади в Україні та проходження державної служби;
- розуміння сукупності відносин, що виникають в процесі організації та реалізації функцій державного управління державними службовцями; управлінської етики, культури поведінки тощо;
- визначення міжнародних стандартів діяльності державних службовців, особливостей наукових досліджень в сфері державного управління та державної служби;
- вивчення проблематики нормативно-правового та морально-етичного регулювання державної служби;
- дослідження специфіки формування позитивного іміджу державної служби;
- формування вміння оцінювати і робити відповідні висновки щодо професійної культури осіб уповноважених на виконання функцій держави.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
- знати теоретико-методологічні засади та принципи державного управління, державної служби; управлінської деонтології;
- категорійно-понятійний апарат науки державне управління, її специфіку та закономірності функціонування у сфері суспільно-правових відносин;
- питання нормативно-правового регулювання;
- особливості етики професійної діяльності державного службовця; міжнародні стандарти цієї діяльності;
- специфіку формування позитивного іміджу державної служби;
- особливості наукових досліджень в галузі державної служби та державного управління;
- вміти аналізувати зміст, функції, механізми державного управління, його цілі;
- адекватно застосовувати основні поняття державного управління у професійній діяльності;
- застосовувати набуті знання щодо професійної культури в практичній діяльності;
- використовувати свої права щодо подальшого професійного навчання, обирати необхідні форми безперервного навчання;
- створювати позитивний імідж державної служби;
- оцінювати і робити відповідні висновки щодо професійної культури осіб уповноважених на виконання функцій держави.
Слухач магістратури повинен добре засвоїти: законодавчі засади побудови і функціонування державної служби; функції, повноваження посадових осіб державної адміністрації, вимоги до особистісних та професійних якостей сучасного урядовця.
2. Програма та структура навчальної дисципліни для:
повного терміну денної (заочної форми навчання)
Назви змістових модулів і тем |
Кількість годин |
||||||||||||||
денна форма |
Заочна форма |
||||||||||||||
тижні |
усього |
у тому числі |
усього |
у тому числі |
|||||||||||
л |
п |
лаб |
інд |
с.р. |
л |
п |
лаб |
інд |
с.р. |
||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
||
Змістовий модуль 1. Загальна теорія державної служби. Державна служба як професійна діяльність |
|||||||||||||||
Тема 1. Поняття та сутність державної служби. Принципи, публічно-правове регулювання державної служби. Загальні умови вступу на державну службу та обмеження вступу |
|
16 |
2 |
2 |
- |
|
12 |
18 |
4 |
2 |
|
|
12 |
||
Тема 2. Випробування при призначенні на посаду державної служби. Профілі професійної компетенції посад державної служби. Просування по службі |
|
16 |
2 |
2 |
- |
|
12 |
16 |
2 |
2 |
- |
|
12 |
||
Тема 3 Управління державною службою у державному органі. Права та обов’язки державного службовця. Припинення державної служби |
|
16 |
2 |
2 |
- |
|
12 |
16 |
2 |
2 |
- |
|
12 |
||
Тема 4. Правила внутрішнього службового розпорядку. Відповідальність державного службовця. Підвищення рівня професійної компетентності державного службовця |
|
16 |
2 |
2 |
- |
|
|
12 |
2 |
2 |
- |
|
12 |
||
Тема 5. Оцінювання результатів службової діяльності державного |
|
16 |
2 |
2 |
- |
|
12 |
14 |
2 |
2 |
- |
|
10 |
||
Разом за змістовим модулем 1 |
|
80 |
10 |
10 |
- |
|
60 |
80 |
12 |
10 |
- |
|
58 |
||
Змістовий модуль 2. Ефективність державної служби. Державна служба як професійна діяльність державних службовців з надання адміністративних послуг |
|||||||||||||||
Тема 1. Поняття та зміст ефективності державної служби. Кадрова політика як засіб підвищення ефективності державної служби |
|
16 |
2 |
2 |
- |
|
12 |
18 |
4 |
4 |
- |
|
10 |
||
Тема 2. Кадрове забезпечення державної служби. Критерії ефективності державної служби зарубіжних країн |
|
16 |
2 |
2 |
- |
|
12 |
16 |
4 |
4 |
- |
|
12 |
||
Тема 3. Створення та функціонування центрів надання адміністративних послуг. Спрощена процедура надання адміністративних послуг. |
|
16 |
2 |
2 |
- |
|
12 |
16 |
2 |
2 |
- |
|
12 |
||
Тема 4. Електронний документообіг як інноваційний підхід в наданні адміністративних послуг. Кращі практики надання адміністративних |
|
16 |
2 |
2 |
- |
|
12 |
14 |
2 |
2 |
- |
|
10 |
||
Разом за змістовим модулем 2 |
|
64 |
8 |
8 |
|
|
48 |
64 |
10 |
10 |
|
|
44 |
||
Усього годин |
|
144 |
18 |
18 |
|
|
108 |
144 |
22 |
20 |
|
|
102 |
||
Курсовий проект (робота) з __________________ (якщо є в робочому навчальному плані) |
1 |
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
||
Усього годин |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
4. Теми практичних занять
№ з/п |
Назва теми |
Кількість годин |
1 |
Поняття та сутність державної служби. Принципи, публічно-правове регулювання державної служби. Правовий статус державного службовця. Загальні умови вступу на державну службу та обмеження вступу. Проходження конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби. |
6 |
2 |
Випробування при призначенні на посаду державної служби. Класифікація посад державної служби, ранги держа-вних службовців. Профілі професійної компетенції посад державної служби. Просування по службі. |
4 |
3 |
Управління державною службою у державному органі. Права та обов’язки державного службовця. Захист державного службовця від негативних дій керівників. Проведення службового розслідування. Зміна істотних умов служби. Стаж державної служби. Припинення державної служби. |
4 |
4 |
Правила внутрішнього службового розпорядку. Виконання державним службовцем доручень. Відповідальність державного службовця. Підвищення рівня професійної компетентності державного службовця. |
4 |
5 |
Оцінювання результатів службової діяльності державного службовця. Зарплата, заохочення і соціальні гарантії державного службовця. Умови проходження державної служби в зарубіжних країнах. |
4 |
6 |
Поняття та зміст ефективності державної служби. Кадрова політика як засіб підвищення ефективності державної служби. |
4 |
7 |
Кадрове забезпечення державної служби. Критерії ефективності державної служби зарубіжних країн. |
4 |
8 |
Створення та функціонування центрів надання адміністративних послуг. Спрощена процедура надання адміністративних послуг. Технологічна карта надання адміністративних послуг. |
4 |
9 |
Електронний документообіг як інноваційний підхід у наданні адміністративних послуг. Кращі практики надання адміністративних послуг: світовий та зарубіжний досвід. |
4 |