Засідання вченої ради факультету – забезпечення якості освітнього процесу та підготовка до Дня відкритих дверей
Засідання вченої ради факультету – забезпечення якості освітнього процесу та підготовка до Дня відкритих дверей
25 березня 2024 року
25 березня на факультеті аграрного менеджменту відбулося засідання вченої ради. На порядку денному ряд питань, серед яких організація освітнього процесу, профорієнтаційна робота, перевірка бакалаврських кваліфікаційних робіт на плагіат, підготовка до Дня відкритих дверей.
З питанням про організацію освітнього процесу виступила заступник декана Людмила Чорненька, яка акцентувала увагу на графіку освітнього процесу, проміжній атестація студентів денної форми навчання та термінах підсумкової атестації для випускних курсів. Заступник декана наголосила на тому, що у разі наявності не атестацій з трьох або більше дисциплін студент не буде допущений до складання екзаменаційної сесії. Для наставників академічних груп проміжна атестація - це додаткове джерело інформації про ситуацію по кожному студенту та результати його співпраці з відповідними НПП.
Головними ж завданнями для забезпечення якості освітнього процесу на факультеті є безпека всіх учасників освітнього процесу, збереження контингенту студентів, 100 % наявність оновлених ЕНК на навчально-інформаційному порталі, робота зі студентами випускних курсів, робота наставників академічних груп зі студентами, контроль за присутністю студентів на заняттях, контроль питання оплати за надання освітніх послуг, контроль за дотриманням умов проживання в гуртожитку, відвідування наставниками гуртожитку.
Декан факультету Анатолій Остапчук звернувся до членів вченої ради з питанням необхідності якісної організації проведення Дня відкритих дверей, що відбудеться 4 квітня 2024 року, забезпечення присутності учасників заходу з дотриманням усіх вимог, що діють під час воєнного стану.
Завідуючі кафедр прозвітували про заходи, що вже були проведені у березні, а також доповіли про план заходів на квітень місяць.
Заступник декана Лариса Карпенко доповіла про результати перевірки бакалаврських кваліфікаційних робіт на плагіат і підготовку до роботи екзаменаційних комісій. Заступник декана прозвітувала, що всі роботи студентів заочної форми навчання пройшли перевірку на наявність плагіату і рекомендовані до захисту.
Здобувач вищої освіти ступеня доктора філософії зі спеціальності 073 Менеджмент Олег Білуха виступив з науковою доповіддю на тему: «Особливості управління товарно-матеріальними запасами в аграрному секторі України: реалії в умовах воєнного часу».
На засіданні також розглянули рекомендацію кандидатури професора кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Юлії Гальчинської на іменну стипендію Верховної Ради України для молодих учених - докторів наук на 2025 рік для виконання наукової роботи на тему: «Маркетингове забезпечення розвитку альтернативної енергетики в Україні» та заміну посади старшого викладача на посаду доцента кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі з рекомендацією на дану посаду старшого викладача Гаврилюк Юлії Григорівни.
Лариса КАРПЕНКО
секретар вченої ради факультету аграрного менеджменту