Якість освітнього процесу в складних умовах воєнного стану в полі зору навчально-методичної ради університету
Незважаючи на ситуацію з воєнним станом, відключенням електроенергії, ковідно-карантинними умовами університет продовжує навчання студентів за дистанційним та змішаним форматами.
Більш докладно про це розповів у своїй доповіді проректор з науково-педагогічної роботи Василь ШИНКАРУК. Він доповів про зміни до графіка освітнього процесу в університеті щодо формату навчання здобувачів вищої освіти. Зокрема рішеннями вчених рад факультетів та ННІ було визначено форму подальшого навчання студентів. Так, частина факультетів та ННІ прийняла рішення про перехід на дистанційну форму навчання, а інша частина залишила змішану форму, під час якої лекційні заняття проводять дистанційно в режимі онлайн, а лабораторно-практичні – в очному форматі в лабораторіях університету. При цьому проректор наголосив на необхідності дотримання безпечних умов для студентів та викладачів під час повітряних тривог. У процесі обговорення було прийнято рішення про проведення занять у змішаному форматі у першу зміну.
Про шляхи поліпшення практичної підготовки студентів в умовах воєнного стану доповів Олег БАЧИНСЬКИЙ, заступник начальника навчального відділу з практичної підготовки студентів. Він звернув увагу присутніх на дотримання рекомендацій МОН під час планування графіку проходжень практик, особливо в осінньо-зимовий період. Також він наголосив про необхідність вчасно інформувати колектив університету про результати практичної підготовки шляхом опублікування новин на університетському сайті.
Начальник відділу якості освіти, маркетингу та профорієнтаційної роботи Дмитро МОТРИНЧУК ознайомив присутніх з напрямками оновлення системи менеджменту якості згідно ISO 9001:2015 та переліком процесів системи менеджменту якості. Він наголосив, що таке оновлення необхідне для отримання міжнародного сертифікату якості з метою підготовки іноземних студентів та співпраці з міжнародними освітніми організаціями й навчальними закладами. В ході обговорення прийнято рішення активізувати роботу підрозділів у співпраці з відділом якості освіти, маркетингу та профорієнтаційної роботи.
Про формування переліку освітніх програм бакалаврату та магістратури, які потребують акредитації в 2023-2024 н.р. доповіла завідувач навчально-методичного відділу Лариса КЛІХ. Зокрема вона повідомила, що у плані акредитацій на наступний навчальний рік є 21 освітня програма, у тому числі 13 – рівня «Бакалавр» та 8 – рівня «Магістр». Вона закликала присутніх ретельно підійти до оновлення навчальних планів та каталогів освітніх програм на наступний навчальний рік з метою підготовки до процедури акредитації.
Декан факультету аграрного менеджменту Анатолій ОСТАПЧУК представив до затвердження оновлений складу екзаменаційних комісій факультету аграрного менеджменту.
Про затвердження голів екзаменаційних комісій на ОКР "Молодший спеціаліст", ОПС "Фаховий молодший бакалавр", ОС "Бакалавр" у відокремлених структурних підрозділах на 2022-2023 н.р. доповів – Олександр САНЧЕНКО, начальник відділу регіонального розвитку, координації діяльності ВСП, дистанційної освіти та заочного навчання. Під час доповіді він наголосив, що всі голови комісій є науково-педагогічними працівниками базового закладу НУБіП України.
Директорка наукової бібліотеки університету Тетяна КІЩАК доповіла про результати засідання комісії з академічної доброчесності. За результатами засідання комісії було рекомендовано до розгляду навчально-методичною радою 5 рукописів навчальних видань, а 2 рукописи направлено на доопрацювання.
Про рекомендацію до друку навчальної літератури доповів секретар ради, який представив близько 40 рукописів науково-педагогічних працівників університету. Після обговорення всі подані рукописи були одноголосно підтримані. Винесено рішення клопотати перед Вченою радою університету щодо рекомендації поданих рукописів навчальної літератури до друку.
Дмитро КАСАТКІН,
секретар навчально-методичної ради, доцент