Навчальна (діагностико-корекційна) практика майбутніх психологів триває
12 квітня 2022 р. – другий день навчальної (діагностико-корекційної) практики, яку проходять здлобувачі другого курсу спеціальності 053 «Психологія». Дистанційна практика відбувається в уже звичному для студентів онлай-форматі. Сьогодні до проведення практичного навчання майбутніх психологів долучилися фацівці Інклюзивно-ресурсного Центру №1 Голосіївського району м. Києва.
Розпочала онлайн-зустріч директор Центру Білецька Ірина Володимирівна. Вона ознайомила практикантів з основними цілями та напрямками роботи освітньої установи. Інклюзивно-ресурсний центр (ІРЦ) – це установа, створена з метою реалізації права осіб з особливими освітніми потребами на здобуття освіти.
Фахівець-консультант Центру Степова Аліна Сергіївна детально ознайомила майбутніх психологів із методиками діагностики різних сфер особистості та порушень їх розвитку, які застосовуються фахівцями Центру в процесі діагностичної роботи з їхніми клієнтами.
Зокрема, були представлені такі методики:
1. WISC-IV (Шкала інтелекту Векслера для дітей-IV) – стандартизована методика для вимірювання інтелекту у дітей віком від 6 до 16 років.
2. Leiter-3 (Міжнародна шкала продуктивності Лейтера) – методика, що дозволяє оцінити невербальний інтелект і функціонування нейропсихологічних процесів, що лежать в його основі (від 3 до 75 років).
3. «Психоосвітній профіль: індивідуалізоване психоосвітнє оцінювання дітей із розладами аутистичного спектру за методикою ТЕАССН» (РЕР-3) – методика, що дозволяє оцінити сукупність нерівномірно представлених сильних і слабких з погляду навчання сторін дитини, характерних для розладів аутистичного спектру та пов’язаних із ним порушень розвитку.
4. Conners-3 (Шкала Коннерс. 3 версія) – це набір шкал для оцінювання розладу дефіциту уваги і гіперактивності (РДУГ) та його найбільш поширених супутніх проблем і розладів у дітей та підлітків.
5. Скринінгова шкала розладів аутистичного спектру – Тест CASD (Скринінгова шкала розладів аутистичного спектру), що пропонує швидкий і надійний метод діагностики дітей з аутизмом без урахування вікової категорії, рівня розумового розвитку, або ступеня прояву розладу.
Майбутні психологи мали можливість поспілкуватись із досвідченими колегами з питань діагностики і корекції школярів.
Колектив кафедри та практиканти висловлюють щиру вдячність Білецькій Ірині Володимирівні та Степовій Аліні Сергіївні за плідну співпрацю!
Керівник практики,
доцент кафедри психології Валентина Теслюк