ВСП «Рівненський фаховий коледж НУБіП України»: Фінальна зустріч ІТ-марафону «АІ-гра «ХАКЕР»
Завершився ІT-марафон «АІ-гра «ХАКЕР», яку Відокремлений структурний підрозділ «Рівненський фаховий коледж Національного університету біоресурсів і природокористування України» провів перед завершенням семестру.
Нам вдалося зміцнити посилити взаємодію між українськими закладами освіти, спираючись на практичне опанування штучного інтелекту — ключової технології сьогодення. Співорганізатори події прагнуть об’єднати талановитих студентів, які вже володіють необхідними компетенціями для створення успішних ІТ-проєктів та стартапів.
Модератор Вадим ЧЕРНЯК запросив до вступного слова Ірину ЯКИМЧУК, завідувача відділення ІТ ВСП «РФК НУБіП України». Про масштабність проєкту та актуальність теми сьомого ІТ-марафону розповів Микола ХОМЕНКО, кандидат педагогічних наук, заслужений працівник освіти України, заступник директора з навчально-методичної роботи Науково-методичного центру вищої та фахової передвищої освіти. Саме НМЦ сприяли масштабності проєкту, до участі в якому доєдналися 16 закладів освіти.

Також з вітальним словом звернулися експерти, члени журі, якими стали:
-
Василь РОМАНЮК, cпівзасновник, комерційний директор MVCOM;
-
Тарас ЛЕШКЕВИЧ, підполковник Департаменту кіберполіції в Рівненській області;
-
Олена ДУДНИК, координатор освітніх програм Харківського ІТ-кластеру;
-
Роман ДОВНІЧ, DevOps-інженер SoftServe;
-
Петро ПАХОЛЮК, керівник групи з кібербезпеки ПрАТ «Рівнеобленерго»;
-
Святослав НАДОЗІРНИЙ, викладач відділення ІТ ВСП «РФК НУБіП України».
Вони подякували усім, хто долучилися до цього заходу і побажали успіхів та Перемоги.

28 листопада 2025 року на ознайомчу зустріч завітали 28 команд-учасників з 18 закладів освіти різних куточків України. До фінальної зустрічі дійшли 19 команд з 15 закладів освіти.
|
№ п/п |
Назва закладу освіти |
Назва проєкту |
|
1 |
Київський ФК туризму та готельного господарства |
Espada |
|
2 |
Київський ФК туризму та готельного господарства |
BrainWave25 |
|
3 |
ВСП «Бережанський ФК НУБіП України» |
CyberCat |
|
4 |
ВСП «Ніжинський ФК НУБіП України» |
Digital Phoenix |
|
5 |
ВСП «Рівненський ФК НУБіП України» |
Кіберята |
|
6 |
ВСП «Гірничо-електромеханічний ФК Криворізького НУ» |
GEMFK_Zucchini |
|
7 |
Івано-Франківський ФК технологій та бізнесу |
ФАРАТ |
|
8 |
ВСП «ФК електронних приладів Івано-Франківського НТУ нафти і газу» |
BlackWall Defenders |
|
9 |
ВСП «Боярський ФК НУБіП України» |
BFK KH-24 |
|
10 |
ВСП «Боярський ФК НУБіП України» |
BPC_DREAM |
|
11 |
ВСП «ФК електронних приладів Івано-Франківського НТУ нафти і газу» |
CodeShredders |
|
12 |
ВСП «Глухівський агротехнічний ФК Сумського НАУ» |
Viralis |
|
13 |
ВСП «ФК електронних приладів Івано-Франківського НТУ нафти і газу» |
LocalHost |
|
14 |
Київський фаховий коледж зв'язку |
Infinite recursion |
|
15 |
Західноукраїнський національний університет |
Hello World 2.0 |
|
16 |
Закарпатський політехнічний ФК |
SecretJoy (GameLama) |
|
17 |
ВСП «Коломийський економіко-правовий фаховий коледж Державного торговельно-економічного університету» |
Programmers |
|
18 |
ВСП «Ірпінський ФК НУБіП України» |
Monster Cocktail |
|
19 |
ВСП «Рівненський ФК НУБіП України» |
Команда №1 |
Експерти оцінювали команди за наступними критеріями від 1 до 10 балів:
- освітня цінність (наскільки добре показано OWASP);
- технічна реалізація (якість та функціональність);
- використання AI (ефективність застосування);
- креативність (оригінальність підходу);
-
дизайн.
Отже, представлення проєктів! Географія проєкту не дозволила закладам приїхати до Рівного, тому представлення відбувалося в режимі онлайн.



Команди уважно слухали конкурентів, адже від того, як представиться проєкт, залежала перемога! Студенти віднеслися відповідально і реалізували проєкти з використанням штучного інтелекту. Представлення були захоплюючі. Час, відведений на реалізацію проєктів, був стислий. Конкуренція була висока, різниця між призовими місцями була невелика. Тому кращими стали п’ять команд. Після розгляду проєктів експерти надали фахові поради, вказали на сильні та слабкі сторони виконаних завдань. Вирішено окремі проєкти допрацювати і використати під час опанування різних категорій вразливостей вебдодатків на основі ТОП-10 платформи Open Web Application Security Project (OWASP).
Після виступів усіх команд експерти висловили своє захоплення про те, що команди не знехтували і долучилися до ІТ-марафону, обговорили проєкти і вирішили відзначити представлені проєкти та креативні рішення. Також побажали не зупинятися на виконаних проєктах та працювати з ними враховуючи порадами досвідчених експертів.




Отже, переможцем ІT-марафону «АІ-гри «ХАКЕР» стала команда CyberCat (ВСП «Бержанський ФК НУБіП України»). Друге місце посіла команда Digital Phoenix (ВСП «Ніжинський ФК НУБіП України»). Третє місце було присуджене командам CodeShredders (ВСП «ФК електронних приладів Івано-Франківського НТУ нафти і газу»), Кіберята (ВСП «Рівненський ФК НУБіП України»), Hello World 2.0 (Західноукраїнський національний університет).





Кожна з команд-учасників отримали стипендію, сертифікати від спонсора інтернет-магазину КТС та подарунки від MVCOM (ВСП «Глухівський агротехнічний ФК Сумського НАУ») та Харківського ІТ кластеру (ВСП «Ніжинський ФК НУБіП України»).

Вітаємо учасників та переможців! Канікули у зимовий період дадуть можливість зробити проєкти повноцінними навчальними іграми.