Навчання під час карантину: розширення альтернативних форм освітнього процесу

Варто наголосити, про деякі позитивні сторони навчання у період карантину, а саме про 100% відвідуваність занять та неперервний контакт між викладачем та студентами.
На заключних заняттях викладачі розподілили між студентами завдання для завершення курсів на E-learn. Викладачами було використано низку методів та прийомів навчання online, зокрема, дуальні завдання з дисциплін. Викладачами була обрана тема, що є спільною та дотичною між двома дисциплінами: «Моделювання показників компанії на основі методів екстраполяції», у процесі опрацювання теми, доцент Самофалова Марія у межах плану дисципліни «Управління фінансовою санацією та банкрутством» попросила студентів опрацьовувати теоретичний матеріал, а доцент Слободяник Анна провела практичне заняття, результатом такої взаємодії було сформовано завдання для самостійної роботи магістрам, яке вони виконували спільно та без допомоги викладачів, використавши при цьому сервіс для відеоконференцій Zoom. Магістри застосовували усі набуті теоретичні знання і практичні навички з обох дисциплін. Викладачі оцінили результати самостійно проведеної роботи. Експеремент показав можливості цікавого урізноманітнення навчання online.

Новітні форми навчання і спілкування зі студентами, що зумовлені умовами карантину, для викладачів будуть слугувати позитивним досвідом у їх подальшій роботі, позаяк це сприяло оперативному feedbackу студентів на поставленні для них завдання. Бо, як засвідчили результати за двома модулями з обох дисциплін, магістри зі своїми завданнями упоралися на переважно високі бали.
Також, у період дистанційного навчання, доцентами Самофаловою Марією та Слободяник Анною було організовано чимало вебінарів і зустрічей із різними залученими спікерами до навчального процесу, які представляли різні структури (малий бізнес, банківські установи тощо) а також із майбутніми абітурієнтами багатьох шкіл та академій. Такі конференції сприяли розширенню кругозору наших магістрів, надали змогу висловити особисту точку зору та поділитися отриманими теоретичними знаннями, які вони використовують на практиці, оцінити можливості та переваги, що надає навчання в університеті.

Вважаємо, що оголошений загальнонаціональний карантин дозволив випробувати нові унікальні методи комунікацій та навчання, отримати позитивний досвід і довести, що викладачі університету можуть та вміють працювати і у «форс-мажорних» обставинах, а головне - якісно навчати студентів.
Відеозапис семінару можна переглянути на YouTube:
Надія Резнік,
завідувачка кафедри менеджменту і
мені професора Й.С. Завадського