Час (орієнтовний час початку та тривалості доповіді)
|
Тема заняття
|
Мета і завдання
|
Роздатковий
матеріал
|
Доповідач
|
10:00 –10: 30
|
Стан та перспективи розвитку національного університету біоресурсів і природокористування України
|
Мета – ознайомити науково-педагогічних працівників зі стратегічним напрямом розвитку університету; мобілізувати колектив на підвищення якості освітньої, наукової та інноваційної діяльності
Завдання:
надати інформацію про сутність та особливості функціонування університету в нових політичних, соціально-економічних та культурних реаліях;
розкрити інноваційні шляхи розгортання різних видів діяльності в університеті з метою підвищення його рейтингу, як у національному, так і міжнародному вимірі.
|
Електронний варіант презентаційного матеріалу
|
Ректор НУБіП України, доктор пед. наук, професор кафедри педагогіки
Ніколаєнко Станіслав Миколайович
|
Запитання та відповіді
|
10.40 – 11.10
|
Вимоги до організації навчального процесу у закладах вищої освіти у світлі вимог законів України «Про освіту» та «Про вищу освіту»
|
Мета: ознайомити молодих викладачів з: особливостями організації навчального процесу у ВНЗ України та нашому університеті
Завдання:
- надати НПП інформацію про нормативною документацію щодо організації навчального процесу в державі та в університеті;
- актуалізувати знання молодих НПП про посадові обов’язками у справі організації навчального процесу.
|
Нормативні документи з питань організації навчального процесу та електронні посилання на них
|
начальник навчального відділу, к. т. н., доцент
Зазимко Оксана Володимирівна
|
Запитання та відповіді
|
11.20 – 11.50
|
Методики тестового контролю
(майстер-клас)
|
Мета – забезпечити оволодіння науково-педагогічними працівниками методиками тестового контролю знань, умінь і навичок студентів
Завдання:
ознайомити із перевагами і труднощами тестового контролю знань студентів;
сформувати у НПП навички підготовки валідних тестових завдань;
передати слухачам знання про особливості застосування тестових методик.
|
Перелік методик тестового контролю з короткою анатоцією щодо їх реалізації
|
канд. пед. наук, доцент кафедри методики навчання і управління навчальним закладом
Рудик Ярослав Михайлович
|
Запитання та відповіді
|
12:00 – 12:30
|
Сучасні ІКТ в роботі науково-педагогічного працівника
|
Мета – підвищити рівень ІК-компетентності науково-педагогічних працівників шляхом використання сучасних ІКТ у своїй професійній діяльності
Завдання:
- поінформувати учасників про тренди ІКТ в освіті;
- надати готові кейси використання сучасних ІКТ в роботі науково-педагогічного працівника
|
Електронний варіант презентації.
|
Старший викладач кафедри соціальної педагогіки та інформаційних технологій, канд.. пед.. наук, доцент
Кочарян Артур Борисович
|
Запитання та відповіді
|
12:40 – 13:10
|
Організація педагогічної взаємодії в освітньому процесі
(тренінг)
|
Мета – вдосконалити професійну майстерність викладачів та підвищити рівень педагогічної взаємодії
Завдання:
надати інформацію про сутність та особливості педагогічної взаємодії;
познайомити з методами організації педагогічної взаємодії.
|
Друкований варіант презентації
|
д-р. пед..-наук, доцент кафедри педагогіки
Кручек Вікторія Аркадіївна
|
Запитання та відповіді
|
13:20 –13:50
|
Методика проведення лекційно-семінарських занять
(майстер-клас)
|
Мета – актуалізувати знання науково-педагогічних працівників з методики організації і проведення лекційних і семінарських занять, розвинути відповідні вміння і навички
Завдання:
надати інформацію про сутність та особливості організації лекційно-семінарських занять;
познайомити з методикою проведення лекцій і семінарських занять.
|
Друкований варіант презентації
Пам’ятка-вимога щодо методики проведення лекційно-семінарських занять
|
д-р пед.-наук, професор, кафедри методики навчання і управління навчальним закладом Журавська Ніна Станіславівна
|
Запитання та відповіді
|