Завершення семестру в умовах пандемії: екзаменаційна сесія, випуск магістрів та звітна кампанія

3 грудня 2020 року
     3 грудня 2020 року під головуванням Станіслава Ніколаєнка відбулася нарада з планування діяльності ректорату на поточний місяць. На жаль, зазначив ректор, завершувати рік нам доведеться в умовах пандемії і, більш за все, жорсткого карантину. Разом з тим, ми маємо всі умови і можливості, аби забезпечити якісний навчальний процес. Саме цьому і було присвячене перше питання порядку денного.

     Начальник навчального відділу Віктор Шевчук доповів про результати вибіркової перевірки, проведеної цього тижня. Так, участь в онлайн заняттях беруть 72-89% студентів, залежно від факультету чи ННІ. Решта ж – доєднуються в асинхронному режимі. З кожним студентом встановлений зв’язок, усі мають можливості навчатися. Майже стовідсотково проведені всі від запланованих навчальних занять, виключення складають лише лабораторні, які потребують спеціального обладнання. 94% студентів виконують лабораторні, практичні, модульні, контрольні роботи на навчальному порталі elearn.nubip.edu.ua. Завданням для дирекцій, деканатів, завідувачів кафедрами залишається допомогти викладачам старшого покоління опановувати сучасні технології комунікації та дистанційного навчання.

     У постійному фокусі перебуває профорієнтаційна робота. Однією зі складових є залучення слухачів на підготовчі курси. На разі готуються до складання ЗНО та вступу до університету 159 абітурієнтів. Замалу активність в наборі вступників на підготовчі курси проявляють викладачі і керівництво ННІ енергетики, автоматики і енергозбереження, факультетів конструювання і дизайну, механіко-технологічного факультету, де за успішне проходження курсів можна отримати +20 балів до сертифікату ЗНО.

     Потому перешли власне до планування роботи. Перший проректор Ігор Ібатуллін зупинився на звітній кампанії в науково-технічній діяльності, конкурсі наукових проектів, підготовці до зимівлі в навчально-дослідних господарствах. З останніми повинні мати постійних зв’язок закріплені факультети, цікавитися станом справ, впроваджувати нові технології і технологічні рішення, залучати на практику студентів та працевлаштовувати кращих з них тощо. Проректор з навчальної і виховної роботи Сергій Кваша акцентував увагу на захистах магістерських робіт, які пройдуть з 7 по 14 грудня, вручення дипломів магістрам з 8 по 24 грудня та екзаменаційній сесії, яка відбудеться для основної маси студентів у другій половині місяця. В грудні заплановано продовжити практику проведення днів відкритих дверей на факультетах та в ННІ. Директор ННЦ міжнародної діяльності Олександр Лабенко доповів про стан сплати за навчання та наголосив на важливості подання актуальних та повних даних для рейтингу QS. Проректор з навчально-науково-виробничих питань та адміністративно-господарської діяльності Валерій Іщенко проінформував про завершення косметичних та поточних ремонтів в навчальних корпусах та гуртожитках, капітального ремонту місць загального користування в гуртожитку №11.

     Учений секретар Оксана Барановська представила загальний план діяльності ректорату до кінця року. 22 грудня відбудуться засідання ректорату та вченої ради університету. 23-24 грудня конференції та збори колективів факультетів та ННІ, де будуть заслухані звіти керівників. А 29 грудня пройде конференція трудового колективу університету, де буде розглянутий звіт ректора та проект колективного договору на наступний період. Усі заходи проводитимуться в онлайн режимі, а щодо урочистого вручення дипломів магістрам – підтримана пропозиція факультетам та ННІ обрати формат індивідуально.

     Підбиваючи підсумки, ректор Станіслав Ніколаєнко озвучив спільні завдання до кінця року. Перше – дистанційне навчання – це не відпустка чи відпочинок, а нова, більш відповідальна, форма роботи, де повинен застосовуватися принцип: дисципліновані люди – дисципліноване мислення – дисципліновані дії. Кожного дня керівник підрозділу повинен робити конкретні справи. Друге – потрібно запровадити системність в профорієнтаційній роботі, повернутися до створення навчальних центрів, виробничих центрів, налагодити співпрацю з опорними школами. Третє – особисто проконтролювати рівень володіння дистанційними технологіями, сучасними засобами відеоспілкування кожного викладача, надати вичерпну допомогу в цьому усім, хто потребує. Четверте – сесія має бути періодом систематизації отриманих знань і не використовуватися як «останній дзвоник» для студентів. П’яте – залучати викладачів, працівників до оновлення матеріально-технічної бази: в належному стані мають бути приміщення, лабораторно-технічне обладнання та сучасний зміст лабораторних і практичних робіт. Шосте – актуалізувати співпрацю з бізнесом. Сьоме – мати постійний зв’язок зі студентським самоврядуванням, старостами. Восьме – пам’ятати про гуртожитки, відвідувати їх, ремонтувати кімнати для першокурсників, не приймати кімнати після виселення магістрів, які перебувають в неналежному стані. Дев’яте – системно співпрацювати з відокремленими підрозділами та навчально-дослідними господарствами: дослідництво, спільні проекти, інновації, запровадження. Десяте – організувати Центр власної продукції, до 9 грудня розробити проект. Одинадцяте – підготуватися та організовано провести звітну кампанію, затвердити план реалізації програми «Голосіївська ініціатива 2025» на наступний рік для факультету чи ННІ. Дванадцяте – для частини викладачів і співробітників, які, до прикладу, задіяні в роботі приймальної комісії, спланувати відпустку в січні 2021 року. Тринадцяте – для активних авторів публікацій у виданнях баз Scopus та Web Of Science передбачене преміювання. Останнє до 8 грудня подати матеріали для звіту про діяльність університету в 2020 році.

     Розглядалися й інші питання життєдіяльності університету.

Денис Рудень
 

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook