Досвід викладача: освіта у режимі дистанційного навчання

18 вересня 2020 року

   Усі учасники освітнього процесу – студенти, викладачі, вчителі, учні та батьки поступово адаптуються до нового навчального року. Журналісти дослідили питання перспективи дистанційного навчання. Як організувати процес навчання так, аби перехід в «он-лайн» був для менш стресовим звернулися до викладачів НУБіП України.

   Доцентка кафедри журналістики та мовної комунікації Вероніка Василівна Чекалюк розповідає про те, що університет використовує навчально-інформаційний портал Elearn, який працює як віртуальний клас, де можна побачити, які роботи студент виконав, а які ні, і відповідно які бали він отримав – все чесно і прозоро, оперативно. Ми з колегами адаптувалися до віртуальних аудиторій та занять. Викладачі оперативно наповнюють свій обліковий запис матеріалами, необхідними для засвоєння інформації. Наприклад, друкованими лекціями, схемами, табличками, відео... В електронному форматі ми призвичаїлися писати модулі, контрольні й навіть іспити. Програма, справді, дуже добре налаштована і справно працює.

   Для публічних лекцій я зі студентами використовую платформу Zoom та навчально-інформаційний портал Elearn, а для приватного листування Viber та Telegram. Також я закидаю відеолекції на Youtube. Мої студенти відповідають у режимі відеоконференції. Усі учасники Zoom конференції бачать, як відповідає людина, тому не було жодних зауважень. Можливо, хтось і скаржиться на те, що рівень освіти різко впав. Але, наприклад, у мене на курсі боржників немає, скарг немає, оцінки досить високі, бо люди вчасно виконують завдання. За статистикою, сервісом Elearn для навчання користується 95% зі 100% студентів. З мого досвіду, продуктивність студентів не знизилась. Правильно, що підіймається питання рівня освіти, адже дуже важливо, щоб будь-який громадянин України отримував якісні освітні послуги. Пріоритетно, щоб після університету людина змогла знайти собі достойну роботу за фахом: навчити, пояснити – це головне у моїй роботі».

 

  Цифровізація освіти розпочалася задовго до впровадження карантину та дистанційної освіти, але в складних умовах вона показує реальну доцільність використання електронних систем під час навчання. Дистанційна освіта не така страшна, як здається, і справитися з нею можливо тільки з комплексним підходом і розумінням як правильно діяти в тому чи іншому випадку.

 

Тетяна Дармограй,
член гуртка "Юний журналіст"

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook