Координаційна рада з питань науково-технічної діяльності в режимі онлайн!

17 квітня 2020 року
     Розширене засідання координаційної ради за питань науково-технічної діяльності відбулося онлайн 16 квітня 2020 року під головуванням першого проректора Ігоря Ібатулліна з використанням Cisco WebEx Meeting. Кожен учасник засідання мав віддалений доступ, а також можливість взяти участь в обговоренні кожного із питань порядку денного.

     Передусім, голова ради Ігор Ібатуллін привітав усіх учасників (а їх було аж 34 особи) з прийдешніми святами, поцікавився їхнім станом здоров’я та зауважив, що незважаючи на карантин та ускладнені умови, наукова спільнота університету продовжує ефективно працювати і знаходити сучасні підходи до вирішення поставлених завдань. Також, він окреслив особливості фінансування та проведення наукових досліджень в умовах, що склалися, принагідно зазначивши, що університет отримав цього року достойне фінансування наукової діяльності (майже 30 млн. грн.), тому ми маємо ефективно сконцентрувати зусилля над виконанням поставлених у наукових проектах завдань.

     Про особливості відкриття нових науково-дослідних робіт у 2020 році говорив начальник науково-дослідної частини Володимир Отченашко. Він зазначив, що всім директорам НДІ, заступникам деканів з наукової роботи та керівникам 22-х нових науково-дослідних робіт було надіслано пакет документів, необхідних для запуску виконання наукових досліджень, з детальною покроковою інструкцією заповнення.

     Прийнято рішення, що керівникам нових науково-дослідних робіт необхідно до 22 квітня 2020 року надіслати в електронному вигляді:

  • до науково-організаційного відділу НДЧ ([email protected]):

- договір на проведення НДР від 14.04. 2020 р.;
- технічне завдання (додаток 4 до Договору);
- робочу програму досліджень на 2020 р.;

  • до планово-фінансового відділу НДЧ ([email protected]): фінансову документацію;
  • до відділу патентно-ліцензійної, винахідницької та раціоналізаторської роботи ([email protected]): довідку про патентний пошук та реєстраційну картку.

     Після завершення карантинних обмежень, перевірену співробітниками відповідних відділів документацію, необхідно буде підписати та передати до науково-дослідної частини.
     Про попередній розгляд дисертаційних робіт та роботу спеціалізованих вчених рад у дистанційному режимі доповідав начальник відділу докторантури та атестації наукових кадрів Сергій Боярчук. Він повідомив, що Міністерством освіти і науки України дозволено спеціалізованим вченим радам працювати дистанційно, а саме призначати комісії спеціалізованої вченої ради для вивчення дисертацій та призначення офіційних опонентів.

     Деякі спеціалізовані вчені ради університету вже скористалися цією можливістю, а саме було призначено офіційних опонентів і подано повідомлення про захист дисертацій зі спеціальностей 12.00.06 «Земельне право; аграрне право; екологічне право; природоресурсне право», 12.00.07 «Адміністративне право і процес; фінансове право; інформаційне право», 08.00.06 «Економіка природокористування та охорони навколишнього середовища», 06.01.01 «Загальне землеробство» та 06.01.13 «Гербологія».
     Водночас доповідач ще раз детально зупинився на висвітленні особливостей утворення постійно діючих спеціалізованих вчених рад, навів орієнтовний перелік спеціальностей, за якими є можливість утворити постійно діючі спеціалізовані вчені ради та запропонував алгоритм дистанційного розгляду дисертацій, до якого всі бажаючі могли надати змістовні пропозиції.
     Принагідно перший проректор Ігор Ібатуллін повідомив, що ректором університету Станіславом Ніколаєнком спільно із радою ректорів ЗВО України зініційовано звернення до виконувачки обов’язків Міністра освіти і науки України щодо продовження атестаційного процесу здобувачів наукових ступенів за чинними нормативними документами до 31 грудня 2021 року та внесення відповідних змін до Закону України «Про вищу освіту».
     Учасники онлайн засідання мали можливість обговорити і інші важливі питання розвитку науки в університеті (поточні конкурси наукових проєктів, участь у дослідженнях студентів та аспірантів, підготовка освітньо-наукових програм, наукова політика країни, організація діяльності в умовах карантину тощо)!

     На завершення наради Володимир Отченашко нагадав, що триває реєстрація кандидатів до складу експертної ради Національного фонду досліджень України. До реєстрації запрошуються вчені, які мають науковий ступінь, наукові публікації та досвід дослідницької діяльності. Реєстрація експерта не обмежує право науковця подавати проєктні пропозиції на конкурси. Оцінку проєктів експерти здійснюватимуть як на безоплатній, так і платній основі.     Реєстрація експертів здійснюється на офіційному сайті Національного фонду досліджень України за посиланням: https://grants.nrfu.org.ua/#/signIn.

 

     Також, науковці університету можуть долучитися до опитування, що проводиться до 17 квітня Національним університетом «Львівська політехніка» під егідою Міністерства освіти і науки в України з метою відслідковування динаміки рівня обізнаності та поширеності практик Відкритої науки в Україні.

Вікторія Самсонова,
начальник науково-організаційного відділу НДЧ

 

Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook