Онлайн-нарада ННІ неперервної освіти і туризму

6 квітня 2020 року

       ННІ неперервної освіти і туризму продовжує роботу в умовах карантинних обмежень. Щотижнева нарада директора Марії Кулаєць наразі відбулась режимі відео-конференції із застосуванням платформи Cisco WebEx. Окрім заступника директора Терези Микицей, завідувачів кафедр Ольги Витвицької та Дарії Басюк присутніми були ще науково-педагогічні працівники інституту (С. Бардаш, С. Приліпко, І. Грищенко, І. Кудінова, І. Левицька, В. Скрипниченко та ін.), які забезпечують в дистанційній формі навчальний процес студентів денної форми навчання спеціальностей «Туризм», «Готельно-ресторанна справа», «Публічне управління та адміністрування», «Менеджмент» (освітня програма «Управління інноваційною діяльністю»).
     У ході наради розглянуто питання організації дистанційного навчання, фінансового стану ННІ, санітарно-епідеміологічних заходів, ремонтних робіт, які проводяться в гуртожитках. Директором М. Кулаєць було наголошено на необхідності посиленої координації і мобільності, постійної комунікації й системності у роботі інституту та кафедр; проінформовано про десять завдань, визначених Оперативним штабом Університету та обговорено можливості забезпечення благодійної підтримки медиків.
     Завідувачі кафедр Ольга Витвицька та Дарія Басюк доповіли про рівень комунікативності кожного з викладачів кафедри і студентів, наповненість і використання електронних навчальних курсів платформи Elearn, виконання студентами курсових, бакалаврських, магістерських робіт.
    Про стан дистанційного освітнього процесу студентів усіх курсів доповідала заступник директора з навчальної і виховної роботи Тереза Микицей. Вона зазначила про необхідність подання викладачами лекційного матеріалу та практичних завдань студентам відповідно до існуючого розкладу занять із застосуванням електронних навчальних курсів платформи Elearn, відео-лекцій через ресурси Cisco WebEx, Zoom-meeting, будь-які засоби дистанційного комунікування (електронних скриньок, форумів, чатів, віртуальних класних кімнат, месенджерів у соціальних мережах). Т. Микицей звернула увагу завідувачів кафедр і викладачів на постійний моніторинг використання і засвоєння матеріалів студентами, володіння інформацією, хто і як дистанційно працює. Усі завдання, які надсилаються студентами для перевірки, як наголосила заступник директора ННІ, повинні викладачами своєчасно перевірятись, результати систематизуватись та вчасно передаватись студенту і дирекції ННІ. Т. Микицей відзначила про наявність особистого постійного зворотного зв’язку зі студентами та їх батьками, що дає можливість оперативно коригувати організацію дистанційного навчального процесу. Також під час наради обговорювали можливі зміни в організації й проведені літньої екзаменаційної сесії весняного семестру; необхідності оновлення освітньо-професійних програм підготовки бакалаврів, магістрів; каталогів навчальних планів і програм на 2020-2021 н. р.
    Отже, виклики сьогодення вимагають активного використання інформаційних технологіїй спілкування для забезпечення комфортних умов і для науково-педагогічного персоналу і, головне, – для студентів. То ж наступна онлайнова нарада ННІ неперервної освіти уже запланована за участю старост усіх груп.

Тереза Микицей,
заступник директора ННІ неперервної освіти і туризму

Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook