Продовження освітнього процесу дистанційно

2 квітня 2020 року
   - Доброго дня! Назвіть, будь ласка, Ваше ім’я та місцезнаходження на період карантину.
   Я - магістр 1-го року навчання факультету аграрного менеджменту НУБіП України, Нікітенко Андрій. Під час карантину знаходжуся вдома зі своєю сім’єю: у моєму рідному місті Миронівці Київської області. Однак, навіть, і в незвичних та нових умовах, активно навчаюсь.
   - Андрію, як у Вас пройшов процес адаптації до дистанційного режиму навчання?
  Я досить швидко адаптувався до нього. Відверто кажучи (сміється), на початку карантину у мене виникала спокуса використовувати час, вільний від університетських занять, для відпочинку та спілкування з родиною. Але одразу ж схаменувся, оскільки час минає занадто швидко, особливо в розвагах, а надолужувати втрачене завжди важко. Тому й вирішив раціонально організовувати свій день, щоб вистачало часу і на навчання, і на відпочинок. Процес адаптації до дистанційного режиму не викликав у мене жодних труднощів; адже, у навчальному процесі НУБіП України, викладачі давно практикують заняття з фахових дисциплін через навчальний портал E-learn, на якому розміщені навчальні матеріали, презентації, цікаві кейси та практичні завдання. Крім того, під час карантину викладачі нашої випускової кафедри менеджменту імені проф. Й.С. Завадського проводять online лекції та відеоконференції, що дає можливість засвоювати новий матеріал у комфортних домашніх умовах.
 
   - Можливо, маєте певні побажання для викладачів?
   Хочу висловити сердечну вдячність викладачам та керівництву нашого університету за організацію якісного дистанційного навчального процесу, у такий нелегкий для держави час, побажати всім міцного-преміцного здоров’я, терпіння й наснаги. Певною мірою мені імпонує те, що навчальний процес став мобільнішим і гнучкішим, пристосованим до викликів сьогодення. Тому хотілося б щоб і надалі запроваджена система розвивалася, вдосконалювалася і ставала ще зручнішою для усіх користувачів  освітніх послуг, аби кожен студент міг обирати найоптимальніший для себе варіант навчання.
   - Андрію, а скільки часу на день витрачаєте на самостійне навчання?
  Завдяки добре спланованій організації навчання, мені вистачає 2-3 години на день для самостійного опрацювання матеріалу та дистанційного спілкування з викладачами. Переконаний, що така форма навчання для мене є перевагою, оскільки дозволяє заощаджувати час та кошти на дорогу. У мене з’явилася можливість одночасно навчатися, допомагати батькам, мати активне дозвілля, займатися спортом. Крім того, багато зарубіжних університетів, на період карантину, надали безкоштовний доступ до їх ресурсів, тому частину вільного часу витрачаю на самовдосконалення у менеджменті.
   - А які маєте побажання для Ваших одногрупників та колег з інших ЗВО?
   Звичайно, не вистачає «живого спілкування», як у звичному для студентів, навчальному процесі. Я дуже нудьгую за одногрупниками та викладачами, за ні з чим незрівнянною атмосферою університету, але сподіваюся, що все швидко владнається. Головне побажання - щоб усі були здорові, аби самоорганізувалися та з користю для себе провели цей час, щоб із цієї ситуації вийшли з досвідом та позитивними моментами на майбутнє.
 
Розмовляла Наталя Драгнєва,
доцент кафедри менеджменту ім.проф. Й.С. Завадського 
 

 

Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook