Кращі викладачі університету за версією студентів магістратури. Оксана Штонда: Щоб активізувати навчання та викликати у студента до нього зацікавленість, на заняттях багато дискутуємо, аналізуємо різні ситуації, зокрема й виробничі

6 лютого 2020 року
м. Київ, НУБіП України

 

 

 Кращим викладачем факультету харчових технологій та управління якістю продукції АПК за результатами опитування випускників магістратури 2019 року стала доцент кафедри технології м’ясних, рибних та морепродуктів Оксана Штонда.

  • Чи стало таке визнання для Вас несподіванкою?

     – Так, стало.

  • Назвіть студентів, які є кращими, на Вашу думку.

     – Найкращі студенти – це креативні, активні, допитливі і наполегливі студенти.

  • Кого з викладачів Вашої студентської пори Ви назвали б кращим і чому?

     – Професора Михайла Клименка: він не давав заспокоїтися, зупинитися, задовольнятися досягненим, завжди надихав – і студентів, і колег, спрямовував на розвиток як особистості так і науковця.

  • Чим мотивуєте студентів до навчання? Чи достатньо для цього лише вимогливості та дисципліни?

     – Намагаюся детально ознайомити студентів із майбутньою професійною діяльністю та її суспільною значущістю, сучасними вимогами, передбаченими до знань, умінь і якостей фахівця. Щоб активізувати навчання та викликати у студента до нього зацікавленість, на заняттях багато дискутуємо, аналізуємо різні ситуації, зокрема й виробничі. Студенти виконують роботу у вигляді презентацій, проєктних робіт, а на лабораторних роботах – мають можливість виготовити, провести дегустацію та дослідити продукти власного виробництва.

  • Як викладати матеріал, аби зацікавити студента ХХІ століття?

     – Навчальний матеріал повинен мати новизну, актуальність, зв'язок із життям. Важливою запорукою підвищення ефективності навчання є збагачення навчального матеріалу інформацією про новітні дослідження та розробки, актуальні проблеми та сучасні напрямки розвитку дисципліни і промисловості.

  • Частина студентів в своїх анкетах говорять про некомпетентність викладачів. Ваша думка?

     – Я вважаю, що компетентність – це обізнаність людини, бачення вирішення конкретних ситуацій. У наш час, щоб бути компетентним, потрібно постійно вчитися, цікавитися новітніми технологіями, розвиватися як особистість.

  • До речі, студенти говорять і про наявність певного дублювання тем в різних дисциплінах. Як, на Вашу думку, цього уникнути?

     – Потрібна міжпредметна координація.

  • Чи повинен викладач мати практичний досвід, чи достатньо лише теоретичної підготовки?

     – Вважаю, практичний досвід потрібний. Він дає можливість вдосконалити свої знання, придумати щось нове, над чим потрібно працювати далі, які новації впровадити у свої дисципліни.

  • Яка Ваша думка, чи всім викладачам для забезпечення якісного освітнього процесу потрібні знання іноземної мови на рівні В2?

     – Найближчим часом це стане необхідністю, але треба також приймати до уваги вік викладача.

  • Ваше найбільше досягнення в житті і які маєте захоплення?

     – Сім'я і турбота про дітей для жінки – найважливіше. Це робить її щасливішою. Думаю, ідеальна мета життя людини – це коли вона віддає Всесвіту себе, і отримує від цього задоволення. Люблю спорт, вирощувати рослини, вишивати та в’язати, але, на жаль, бракує часу.

Розмовляла Ірина Білоус

 

Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook