ПРОДОВЖЕННЯ РОБОТИ НАД ПРОЕКТОМ ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ ТРЕНІНГІВ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ М. КИЄВА

16 травня 2019 року

   У рамках роботи над спільним пілотним проектом кафедри виробничого та інвестиційного менеджменту і кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі факультету аграрного менеджменту НУБіП України щодо розвитку співпраці зі школами м. Києва через проведення тренінгів

   15 травня в рамках уже існуючого пілотного проекту, організаторами якого є кафедра виробничого та інвестиційного менеджменту, а також кафедра маркетингу та міжнародної торгівлі факультету аграрного менеджменту, знову було проведено профорієнтаційний захід серед школярів у формі тренінгу з маркетингу та менеджменту. Цього разу доцент кафедри виробничого та інвестиційного менеджменту Алексеєва Катерина Андріївна і доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Четверик Олена Вікторівна запропонували учням 10-х та 11-х класів гімназії № 43 із поглибленим вивченням дисциплін соціально-гуманітарного циклу «Грааль» м. Києва відчути себе експертами і на основі методу експертних оцінок визначити якість вишневих соків відомих в Україні торгових марок. Старшокласники мали можливість відчути себе учасниками програми «Знак якості» та взяти активну участь у процесі визначення результатів та підрахунку суми виставлених балів своїх колег.


     Безумовно успіх профорієнтаційної роботи на сьогодні є неможливим без застосування нових підходів до такої роботи. Зацікавити покоління так званих «мілленіалів», захоплених гаджетами, класичними лекціями практично нереально. Однак, тренінговий підхід, в ході якого інформація доноситься у привабливій та нестандартній формі, є однозначно більш ефективним.


 

    Під час проведення одного з таких тренінгів Алексеєва Катерина та Четверик Олена розповіли про переваги навчання на факультеті аграрного менеджменту НУБІП України. Учні були ознайомлені зі структурою факультету аграрного менеджменту (наявністю кафедр та сучасних освітніх програм), а також особливостями та кваліфікаційними вимогами до менеджера, project-менеджера та маркетолога, можливостями працевлаштування після завершення навчання завдяки активній співпраці з представниками ради роботодавців, перспективам отримання подвійних дипломів завдяки паралельному навчанню в європейських університетах-партнерах, наявності практики за кордоном, а також можливості паралельно навчатися на потужній військовій кафедрі, яка є однією з найбільших в Україні.

 
 

    Кожному із абітурієнтів були вручені друковані буклети з контактною інформацією про умови вступу. Учні проявили велику зацікавленість до університету та факультету, а також готові надалі до проведення подібних тренінвгів.



Олена Четверика

доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі

Катерина Алексеєва 

доцент кафедри виробничого та інвестиційного менеджменту


 

 
Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook