НУБіП - ТОВ «Київський БКК»: налагоджуємо співпрацю з вітчизняними підприємствами

20 лютого 2019 року
     Майбутні маркетологи зустрілися з представниками одного з найбільших національних виробників м'яких кондитерських виробів з більш ніж 100-річною історією – ТОВ «Київський БКК» (частка його полиці в роздрібних мережах становить 50%).

     Студентів ознайомили з компанією, її історією, місією та продукцією. Розповіли, що у 2018 році «Київський БКК» став переможцем міжнародного фестивалю-конкурсу «Вибір року» та здобув премію «Тістечка року». Представники компанії зазначили, що чисельність працівників складає близько 680 чоловік, відмітивши, що 500 з них зайняті на виробництві.

     Наступним блоком презентації стала лекція щодо навиків продажу на прикладі реальних кейсів, що викликало живу дискусію. Окрім надання важливого контенту для маркетологів, однією із задач зустрічі було надання інформації студентам про перспективу практичного навчання, стажування, а також можливості подальшого працевлаштування у сфері маркетингу у цій компанії.

 

     А на за закінчення зустрічі студентів чекав приємний сюрприз – дегустація нової продукції ТОВ «Київський БКК».

Катерина Завальнюк,
старший викладач кафедри маркетингу
та міжнародної торгівлі

 

Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій