Профорієнтаційна робота у ВП НУБіП України «Ірпінський економічний коледж»: поглиблюємо співпрацю та заохочуємо вступників

18 лютого 2019, 19:43
     Важливою складовою у процесі проведення профорієнтаційної роботи є співпраця з відокремленими підрозділами університету. З ціллю поглиблення співпраці та максимального поінформування майбутніх випускників колектив викладачів кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі, а саме: завідувач кафедри, професор Буряк Руслан Іванович, професор Збарський Василь Кузьмович, доценти Четверик Олена Вікторівната Ніколаєвська Вікторія Вікторівна 14 лютого 2019 року провели профорієнтаційну роботу у ВП НУБіП України «Ірпінський економічний коледж».

     
 

     Викладачами було продемонстровано презентацію та відео-ролик про факультет аграрного менеджменту та спеціальність «Маркетинг», вони детально розповіли про структуру факультету, міжнародні навчальні програми та програми практичного навчання на факультеті і університеті, можливість вступу на основі диплома молодшого спеціаліста на денну та заочну форми навчання. Викладачі також звернули увагу на переваги навчання на військовій кафедрі не лише для юнаків, а й для дівчат, зручне розташування навчальних корпусів та студентських гуртожитків. Також вказано про переваги спеціальності «Маркетинг», її сьогоднішню затребуваність на ринку праці. Професорсько-викладацький склад кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі акцентував увагу на тому де і ким зможуть працювати студенти після закінчення навчання у НУБіП України, а також повідомив іншу не менш цікаву інформацію для майбутніх вступників.
 


     Цікавим та інформативним заходом для майбутніх фахівців стало проведення лекцій викладачами. Зі вступним словом до студентів коледжу звернувся завідувач кафедри, професор Буряк Руслан Іванович. Руслан Іванович звернув увагу слухачів на важливість та актуальність маркетингу, високий попит на фахівців з маркетингу на вітчизняному ринку праці. Руслан Іванович прочитав для студентів лекцію на тему «Формування громадської думки в умовах інформаційної війни». У ході лекції він наголосив на важливості інструментів паблік рілейшнз у діяльності маркетолога, розповів про способи та можливості сприйняття та інтерпретації інформації вітчизняними споживачами, звернув увагу на особливості формування громадської думки в сучасних умовах. Професор Збарський Василь Кузьмович провів для майбутніх вступників лекцію на тему: «Забезпечення конкурентних переваг аграрних формувань», у ході якої студенти дізналися про способи, джерела та методи конкуренції, особливості формування конкурентних переваг вітчизняними аграрними підприємствами. Доцент Четверик Олена Вікторівнарозповіла студентам коледжу про «Особливості маркетингового ціноутворення та цінової політики в Україні», з лекції студенти дізналися про особливості та методи формування цін, види цінових політик вітчизняних підприємств, на прикладі відомих переробних підприємств та підприємств роздрібної торгівлі розглянули види цін, знижок та формування їх цінової політики.
 

 

     Цікаві доповнення, приклади та власним досвідом з тем прочитаних лекцій поділилися також викладачі коледжу – в.о. директора коледжу Ільченко Наталія Володимирівна, к.е.н. Вдович Валентина Григорівна, завідувач відділення підприємництва та інформаційних технологій Лісовська Наталія Василівна викладач Березинець Світлана Костянтинівна.



      Звичайно, з частиною матеріалу студенти були ознайомлені, адже він вивчається в рамках навчальної програми підготовки у ВП НУБіП України «Ірпінський економічний коледж», проте, завдяки прочитаним викладачами кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі лекціям вони більш детально розібралися у матеріалі та поліпшили свої знання з маркетингу. Проте, частина матеріалу та його практичне застосування, кейси на прикладі реальних підприємств були цікавими та захоплюючими для студентів. 
     Прочитані лекції, новий та цікавий до сприйняття матеріал, можливості, які відкриваються перед студентами НУБіП України та факультету аграрного менеджменту зацікавили сьогоднішніх студентів коледжу вступати саме до базового навчального закладу – НУБіП України на факультет аграрного менеджменту і саме на спеціальність «Маркетинг».
 

     Потенційним вступникам також роздано буклети про кафедру маркетингу та міжнародної торгівлі, роздаткові інформаційні матеріали про університет та факультет аграрного менеджменту.

     На завершення зустрічі та з метою подальшої співпраці адміністрацією коледжу студентам НУБіП України спеціальності «Маркетинг» було запропоновано прийняти участь у XI Міжвузівській науково-практичній конференції «Проблеми та перспективи розвитку захисту прав споживачів», яка присвячена Всесвітньому дню захисту прав споживачів та відбудеться 15 березня 2019 року.

 Щиро дякуємо навчально-науковому колективу коледжу та особисто в.о. директора коледжу Ільченко Наталії Володимирівні за надану можливість поспілкуватися із студентами та теплий прийом

 
Буряк Руслан Іванович
завідувач кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі

  

Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій