Іноземні студенти НУБіП взяли участь в тренінгу «Вчимося навчатися і жити разом»

2 лютого 2019 року
     Модернізація вищої освіти в Україні є одним із актуальніших завдань на шляху до інноваційного, європейського розвитку українського суспільства. 

     Водночас, це має відбуватись шляхом поступового поетапного запровадження європейських норм та стандартів, з урахуванням вітчизняних традицій з метою створення соціально-психологічних умов для отримання вищої освіти європейського рівня.
     Важливим завданням вишів України є вихід на міжнародний ринок освітніх послуг, одним зі шляхів вирішення якого може стати успішність соціальної й психологічної адаптації до освітньо-культурного простору іноземних громадян. Слід зазначити, що у процесі адаптації студентів до нового соціокультурного середовища відбувається формування та реалізація особистісного потенціалу за рахунок зміни стереотипів та поведінки. Пошук шляхів успішної адаптації до змінених умов та нової діяльності є нагальною проблемою для іноземного студента.
     Першим кроком щодо вирішення окресленого завдання в нашій alma mater була реалізація тренінгового проекту для іноземних студентів «Вчимося навчатися і жити разом» модераторами якого виступили ННЦ міжнародної діяльності та кафедра психології гуманітарно-педагогічного факультету. Його учасниками стали студенти-іноземці та студентки 1 курсу спеціальності «Психологія», які вдало поєднували теоретичні знання і практику.

     Захід мав на меті сприяння соціально-психологічній адаптації студентів до освітніх умов, зокрема корекція хибних типових ілюзій щодо навчання й підвищення мотивації успіху та знаходження оптимальних моделей поведінки в студентському середовищі.
     У процесі роботи були запропоновані вправи спрямовані на розвиток вміння самопрезентації за допомогою асоціативних засобів, сприяння усвідомленню власної етнопсихологічної індивідуальності та неповторності, досягнення відчуття розкутості, проаналізовані особливості соціально-психологічної адаптації з трансформацією уваги та емоцій учасників на ситуацію «тут і зараз». Така групова взаємодія стала унікальною можливістю для самовизначення в просторі культури та міжособистісної комунікації в освітньому середовищі, так як учасники в процесі роботи розмовляли різними мовами.

     Заключним етапом тренінгу була невербальна взаємодія, що розкрила міжнаціональну інтерпретацію невербальних засобів, як стереотипів поведінки та елементів невербального культурного коду.

     Тренінг пройшов у злагодженій та дружній атмосфері. Учасники отримали позитивні емоції, дізналися більше інформації про свої особистісні характеристики та один про одного.

Чекаємо нових зустрічей!

Анастасія Загоровська, Дламіні Номпендуло Темалангені,
студентки 1 курсу спеціальності «Психологія»,
Лариса Афанасенко, 
доцент кафедри психології

Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій