Діджіталізація управління земельним банком агрохолдингу: факультет землевпорядкування розвиває співробітництво із МХП

8 червня 2018 року

     Один із найбільших вітчизняних агроіндустріальних холдингів «Миронівський хлібопродукт» (МХП) системно впроваджує стратегію діджиталізації виробництва. Корпоративна геоінформаційна система вже працює на всіх рослинницьких підприємствах групи та довела свою ефективність в управлінні земельним банком.

     На запрошення керівництва агрохолдингу корпоративний семінар із обговорення результатів впровадження геоінформаційної системи відвідали студенти третього курсу факультету землевпорядкування Анастасія Городнича та Євген Лазаренко, студент магістратури Андрій Касянчик, аспірант Олександр Патіюк, а також декан факультету Тарас Євсюков та завідувач кафедри землевпорядного проектування Андрій Мартин.

     На семінарі керівник агропроектів проектного офісу МХП Ірина Зайченко представила керівництву холдингу, директорами і фахівцям земельної служби основні результати впровадження корпоративної ГІС:

  • створення цифрової картографічної основи на площу 1,1 млн га;
  • забезпечення двостороннього обміну даними між ГІС та системою фінансового обліку;
  • проведення аудиту стану земельного банку, інвентаризації земельних ділянок та полів із геоприв’язкою, формування докладних звітів та аналітики по кожному структурному підрозділу.

     Сьогодні у користуванні МХП перебуває близько 370 тис. га земель сільськогосподарського призначення. Із загального масиву щороку потребують оформлення або внесення змін договори оренди земель на площу 50-60 тис. га, при чому обслуговування земельного банку забезпечують спеціальні підрозділи, що організують роботу з пайовиками, нарахування орендної плати, фінансовий облік та ведення ГІС. У даний час, річне навантаження на одного ГІС-аналітика – опрацювання даних від 2 до 10 тисяч договорів.

     Компанія SmartFarming забезпечила розробку та впровадження системи управління земельним банком в МХП та об’єднала у єдину бази даних відомості про землі одинадцяти дочірніх компаній. Звертаючись до менеджменту компанії, перший заступник голови правління МХП Юрій Мельник наголосив на необхідності залучення до проекту студентів-землевпорядників НУБіП України, адже для компанії принципово важливо забезпечити підготовку власних ГІС-спеціалістів безпосередньо від студентської лави провідного аграрного університету країни. Компанія створює Центр компетентності, головна задача якого полягатиме у підготовці та адаптації нових фахівців, а також підтримки ГІС-інновацій всередині компанії. Важливим є періодичний аудит роботи ГІС-аналітиків та забезпечення інтеграції інформації про земельний банк із іншими системами автоматизації управління в агрохолдингу.

     Інтернатура та робота у земельній службі МХП є надзвичайно привабливим і перспективним початком кар’єри для випускників факультету землевпорядкування НУБіП України, а тому факультет і надалі розвиватиме активне співробітництво із агрохолдингом.

 Довідково: «Миронівський хлібопродукт» (МХП) – одна з провідних агропромислових компаній України, діяльність якої направлена на рослинництво (вирощування кукурудзи, пшениці, соняшника, ріпаку), виробництво кормів та соняшникової олії, птахівництво і супутні виробництва (виробництво охолодженої курятини, продуктів швидкого приготування) та інші сільськогосподарські операції. За результатами 2016 року МХП посів перше місце серед агропромислових комплексів в рейтингу інноваційних компаній України за версією журналу Forbes і перша українська агропромислова компанія, чиї акції котируються на основному майданчику Лондонської фондової біржі.

Анастасія Городнича,
студентка 3 курсу

Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій