Студентський науковий гурток «Маркетинг» – найкращий на факультеті аграрного менеджменту

14 травня 2018 року

     11 травня було відкрито «Фестиваль студентської науки-2018» на факультеті аграрного менеджменту. На ньому про свою діяльність прозвітували члени наукового студентського гуртка «Маркетинг». До речі, цей звіт ювілейним – вже десятим.

     За десять років свого існування цей гурток неодноразово ставав найкращим на факультеті аграрного менеджменту та тричі - в університеті (у 2015, 2016 і 2017 роках). Цього року «Маркетинг», який представляли третьокурсниці Ірина Янкова та Вікторія Чехівська, теж став сильнішим серед колег з факультету аграрного менеджменту.
     Серед цьогорічних досягнень колективу – участь в університетських та Всеукраїнських наукових конференціях (і, відповідно, статті в співавторстві з викладачами у фахових видання та виданнях, які входять до міжнародних наукометричних баз), студентських наукових конкурсах, виставках, семінарах, круглих столах тощо.

  

  

     Вагомими досягненнями є і розроблені проекти просування та покращення іміджу нашого університету. У межах навчальних дисциплін та роботи гуртка було представлено проект просування туристичних послуг студентського оздоровчого табору «Академічний»: запропонували провести ребрендинг (перейменування в «SUNROOF»), розробили пакет послуг та заходи з просування, повністю здійснили економічний розрахунок заходів. Ще один цікавим та захоплюючий проект - фестиваль AGRARVARD FEST, цільова аудиторія якого випускники шкіл – майбутні абітурієнти. А також низка заходів, періоди та часові рамки їхнього впровадження, бюджет маркетингу. Проекти викликали жваву дискусію у журі та зацікавленість у присутніх. І у результаті «Маркетинг» посів 1-ше місце серед гуртків факультету аграрного менеджменту та представлятиме факультет у фіналі студентського конкурсу.

Олена Четверик,
керівник наукового студентського гуртка «Маркетинг»

Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)