Майбутні педагоги вищої школи представили результати своїх наукових досліджень

10 листопада 2017, 9:50

 9 листопада 2017 року відбулось розширене засідання кафедри педагогіки, у роботі якого, окрім професорів і доцентів, взяли участь представники деканату гуманітарно-педагогічного факультету, та студенти випускової спеціальності кафедри «Освітні, педагогічні науки». На порядку денному – атестація студентів за підсумками написання ними магістерських робіт.  Це вже друга атестація, яка забезпечує допуск студентам магістратури до офіційного, прилюдного їх захисту на державному іспиті.

 
Розпочав конференцію завідувач кафедри педагогіки Руслан Сопівник, який наголосив що майбутній фахівець спеціальності «Освітні, педагогічні науки» має володіти поглибленими, спеціальними знаннями та уміннями інноваційного характеру, використовувати їх та бути здатним до продукування нових знань, успішного вирішення проблемних професійних завдань у галузі. І цей комплекс компетентностей молодих науковців мають проявитися у ході підготовки та написання магістерських робіт. 
 
У ході роботи, при обговоренні зав’язалась наукова дискусія що стосувалась цілого ряду питань навчання, виховання, розвитку особистості майбутнього фахівця, управління освітнім процесом. Піднімались також питання формування різних особистісних якостей (креативність, екологічна культура, професійність, патріотизм, громадянськість). 
 
 
 
 
 
Студенти, за допомогою портерних презентацій, представили результати магістерських робіт щодо: методики викладання навчальних дисциплін; формування педагогічної майстерності майбутніх викладачів; професійної підготовки соціальних педагогів у Німеччині; національно-патріотичного виховання студентської молоді; застосування у виховному процесі засобів народної педагогіки; виховання креативності у майбутніх педагогів; профілактики дитячої бездоглядності; екологічної культури студентів; формування професійних якостей майбутнього викладача вищого навчального закладу; методики формування етичної культури майбутнього викладача; методики організації педагогічної діяльності наставника студентської групи; формування здорового способу життя студентської молоді; громадянського виховання студентів; ролі невербальних засобів у педагогічному спілкуванні; виховання гуманістичного стилю лідерської поведінки майбутнього фахівця; виховання читацької культури майбутніх фахівців агропромислової галузі; формування культури дозвіллєвої діяльності; підготовки студентів до сімейного життя; виховання у студентів культури користування сучасним кіберпростором та інші.
 
У ході конференції доповідачам було поставлено ряд запитань щодо наукового апарату, методів, етапів дослідження, експериментальної роботи, впровадження наукових результатів.  
 
Валентина Теслюк,
доцент кафедри педагогіки
 
Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015