Маркетинг – це не тільки наука, а й мистецтво

13 жовтня 2016 року

     13 жовтня на факультеті аграрного менеджменту розпочала свою роботу Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг і логістика в агробізнесі», на якій піднімалися важливі питання розвитку вітчизняного АПК та науки.

 

     Від імені ректора університету Станіслава Ніколаєнка учасників, серед яких – науковці, представники бізнесу, закордонні гості, привітав проректор з навчальної і виховної роботи Сергій Кваша. Тематика конференції обрана невипадково, адже її оргкомітет, за словами проректора, подбав, аби предметом обговорення стали цікаві й актуальні проблеми маркетингу. А ще Сергій Кваша зазначив, що нобелівськими лауреатами у сфері маркетингу стали ті, хто досліджував зміст контрактів. І зазначене підтверджує: проблематика маркетингових досліджень різко змінилася. Ще багато невирішених питань є і в логістиці. Особливої уваги потребує аграрна логістика. Цей рік, за словами Сергія Кваші, став відкриттям з точки зору просування на ринок борошна. Вперше ми експортували 334 тисячі тонн зазначеного продукту і посіли лідируючі позиції. І це є предметом нової логістики. Тож проректор закликав учасників конференції відходити від класичних і фундаментальних поглядів та зосередитися на інноваціях.

     До вітальних слів приєднався також проректор з науково-педагогічної роботи, міжнародної діяльності та розвитку Вадим Ткачук. За його словами, значущість сьогоднішньої конференції підтверджує той факт, що ефективність кожного бізнесу залежить від вдалого просування продукту на ринок. Більше того, самому виробництву передує обов’язкове достеменне вивчення ринку. А ще проректор підкреслив, що маркетинг – це не просто наука, а мистецтво.

     Сподівання на те, що накопичений досвід буде корисним, а конференція сприятиме обміну думками і досвідом, висловив декан факультету аграрного менеджменту Анатолій Остапчук. Він відзначив вагомість агропромислового комплексу для розвитку економіки країни. І якщо правильно розробити його стратегію та організувати роботу, можна досягти неабиякого успіху. Як приклад, Анатолій Остапчук навів показник рівня ВВП Китаю, який вперше обійшов у цьому США. На запитання, як китайцям це вдалося, відповідь проста, зазначив декан: завдяки поєднанню економіки і науки. Тому добре, що є такі наукові майданчики, де можемо обмінюватися результатами досліджень, приймати рішення, спрямовані на розвиток АПК країни.

     

     

     Серію наукових доповідей на пленарному засіданні розпочали гості з Польщі – професор Джоанна Швацька-Мокржицька та доктор наук Анна Ясулевіч. Вони закцентували на ролі маркетингу у харчовій промисловості та стимулах і бар’єрах у споживанні інноваційних продуктів харчування для українців і поляк.

     

     Програмою конференції передбачена також наукова дискусія щодо стратегії маркетингу як елементу механізму розвитку експертного потенціалу регіону, професійної освіти в маркетингу, соціально-відповідального маркетингу, досвіду логістики та робота у секціях за трьома напрямами.

     

     

     

Ольга Наконечна 

Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)