Наукова студентська конференція: секція «Теорія та історія педагогіки»

23 травня 2016, 22:04

17.05.2016 р. на Гуманітарно-педагогічному факультеті, під егідою кафедри педагогіки, відбулось пленарне засідання секції «Теорія та історія педагогіки» у рамка проведення 70-тої студентської наукової конференції «Сучасна гуманітарна наука в інтерпретації молодих дослідників». До участі у заході були залучені студенти спеціальностей «Педагогіка вищої школи», «Професійна освіта» та «Соціальна педагогіка».

До присутніх звернувся завідувач кафедри педагогіки Руслан Васильович Сопівник передавши вітання від декана Гуманітарно-педагогічного факультету, професора Василя Дмитровича Шинкарука з побажанням творчих злетів, наукових відкриттів та мирного майбутнього. Руслан Васильович запросив учасників конференції, талановиту молодь вступати до аспірантури за спеціальністю «Науки про освіту», що відкрита на кафедрі педагогіки і готує кадри вищої кваліфікації за трьома спеціалізаціями: «Теорія і методика виховання», «Інформаційні технології в освіті», «Методика навчання (сільськогосподарські дисципліни)». 

Кращі доповіді учасників конференції будуть відзначені на урочистостях з нагоди Дня університету, який відбудеться 27.05.2016 р. 


Молоді дослідники підняли ряд актуальних наукових питань: «Оцінка: міфи та реальність» (Марина Шульга), «Ораторське мистецтво як складова професійної підготовки майбутнього соціального педагога» (Вікторія Федосова), «Шляхи реалізації національного патріотичного виховання студентської молоді» (Аліна Павлюк), «Шляхи формування екологічної культури студентів вищих навчальних закладів» (Катерина Яструб), «Реалізація соціально-педагогічних функцій загальноосвітніх шкіл-інтернатів в контексті підготовки вихованців до самостійного життя» (Уляна Яценко), «Ораторське мистецтво», «Актуальність здобуття освіти в наш час» (Родіон Вегера), «Теоретичні аспекти поняття «виховання громадянськості» (Настасія Зарубенко) та ін.


Доповіді виступаючих учасників конференції викликали інтерес у слухачів, жваве обговорення актуальних питань педагогічної науки, передового педагогічного досвіду. У ході дискусій були напрацьовані пропозиції до проекту рішення секційного засідання «Теорія та історія педагогіки».

Доцент кафедри педагогіки,
Валентина Теслюк

 

 

 РЕЗОЛЮЦІЯ

70-ї студентської науково-практичної конференції

«Сучасна гуманітарна наука в інтерпретації молодих дослідників»

(м.Київ, НУБіП України, 17 травня 2016 р.)

Секція «Теорія та історія педагогіки»

 

Секція конференції з проблем теорії та історії педагогіки після обговорення питань порядку денного з метою оптимізації навчально-виховного процесу та удосконалення системи вищої школи рекомендує:

1.  Проблематику та теоретико-методичні орієнтири науково-педагогічних досліджень студентів визначати у відповідності до нових соціальних викликів і потреб педагогічної практики.

2.  Спрямовувати навчально-виховний процес на просоціальні цінності, з врахуванням впливу виховних середовищ, специфіки цільових груп.

3.  Збагачувати освітній процес інноваційними, комунікативними, ігровими технологіями задля розвитку гуманістичної свідомості, творчого мислення студентської молоді.

4.  Посилити співпрацю та партнерські зв’язки студентів з науковими установами в галузі педагогіки, навчальними закладами, успішними педагогами в метою апробації та впровадження результатів наукових пошуків.

5.  Сприяти децентралізації системи вищої освіти, залученню громад до розв’язання соціально-педагогічних проблем. 

Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook