Дмитро Войтенко та Микита Полежай з Дніпропетровщини: ми обираємо спеціальність «Професійна освіта» в НУБіП України!

16 липня 2024 року

Коли починається вибір майбутньої професії та спеціальності для навчання? Які параметри впливають на вибір закладу вищої освіти? Чим керується вступник та його батьки, які теж мають неабиякий вплив на вибір абітурієнтом місця для навчання та спеціальності? Які можливості для працевлаштування я матиму після отримання диплому?

Відповіді на ці питання ми попросили надати наших вступників – майбутніх студентів спеціальності 015.37 «Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології)».

Щороку названа спеціальність привертає увагу багатьох десятків вступників, які складають немалий конкурс при вступі. І це при тому, що більшість із них при першій зустрічі запитують: а що це за спеціальність? А де я буду працювати?

І тут багато залежить від правильно поданої інформації, від особистості того, хто проводить профорієнтаційну роботу. Сьогодні цей напрямок діяльності НПП кафедри педагогіки – чи не найважливіший. Адже як дізнаються вступники про спеціальність, якщо її не рекламувати, якщо не подавати про неї інформацію, якщо не знайомити із закладом освіти?

Вступники Дмитро Войтенко та Микита Полежай, випускники Аулівського ліцею Криничанської селищної ради Дніпропетровської області, зробили перший крок назустріч НУБіП України ще взимку, отримавши інформацію про університет від викладача Лідії Чередник. Зацікавившись запропонованим шляхом отримання професії та закладом освіти, вони стали учасниками Дня відкритих дверей, зареєструвались на підготовчі курси, взяли участь в предметній олімпіаді. З хлопцями та їх батьками поспілкувався Руслан Сопівник, завідувач кафедри педагогіки, який окреслив усі переваги навчання за спеціальністю. Сьогодні хлопці – одні з перших, хто зареєстрував електронний кабінет вступника та пріоритетом номер один для себе визначив саме навчання за спеціальністю «Професійна освіта» у НУБіП України!

Свій вибір хлопці обґрунтовують коротко, але змістовно. «Перше – це можливість паралельно навчатись на військовій кафедрі. Друге - отримати «подвійну» спеціальність, вивчаючи одночасно дисципліни і педагогічні, і агрономічні. Третє – місце університету у міжнародних рейтингах: проаналізувавши контент, ми помітили, що університет завжди бере участь у міжнародних оцінювальних системах, що само по собі підвищує іміджеву оцінку закладу освіти», - перераховує Дмитро переваги закладу і обраної освітньої програми. «А я хотів би скористатись можливостями навчання за програмою подвійних дипломів», - додає Микита.

 

У батьків, звичайно, теж є свої міркування стосовно вибору хлопців. «Навчання проводиться у корпусах, де є укриття. Гуртожитки теж їх мають: сьогодні це перша вимога безпечного навчання. Ми будемо дуже раді, якщо хлопці вступлять на навчання до престижного столичного закладу, де надають якісну ґрунтовну освіту!», - хвилюється мама Дмитра Діна Войтенко.

Хлопці успішно склали НМТ з чотирьох предметів, як того вимагають Правила прийому до закладу, і вже будують плани на навчання. То ж залишається тільки побажати їм успішного навчання та здійснення мрій, серед яких одна є спільною для всіх українців – Перемога!

 

Лідія Чередник,
старший викладач кафедри педагогіки

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook