Тематика випускних робіт семінару «Інноваційна спрямованість педагогічної діяльності»


 

Тематика випускних робіт семінару «Інноваційна спрямованість педагогічної діяльності» ( орієнтована) 1. Методика організації і проведення самостійної навчально-пізнавальної діяльності та науково-дослідної роботи студентів під час вивчення «…..» дисципліни.2. Дидактичні основи діагностики навчання у вищому навчальному закладі на прикладі …..3. Педагогічні основи вибору методів і засобів навчання у вищому навчальному закладі на прикладі …4. Сучасні підходи до викладання навчальної дисципліни «…» у вищій школі5. Методичне обґрунтування модульної системи організації навчального процесу та рейтингового контролю знань з дисципліни «…».6. Методичне обґрунтування організації модульно-рейтингового навчання при викладання дисципліни «…».7. Методичне обґрунтування організації дистанційного навчання студентів з дисципліни «…».8. Упровадження сучасних новітніх технологій навчання при викладанні  дисципліни «…».9. Упровадження у навчальний процес інформаційно-орієнтованих тренінгів при викладання дисципліни «…».10. Упровадження у навчальний процес імітаційних тренінгів при викладання дисципліни «…».11. Упровадження у навчальний процес активних (інтерактивних) методів навчання при викладанні дисципліни «…».12. Обґрунтування методичного забезпечення сучасних інформаційних технологій навчання при викладанні дисципліни «…».13. Методичне обґрунтування організації практичних (семінарських, лабораторних) занять з дисципліни «…» (на основі використання симуляції, кейс методів, тощо).14. Методичне обґрунтування організації навчального процесу з дисципліни «…» на основі віртуальних підприємств (віртуальних лабораторій).15. Характеристика основних видів контролю успішності студентів з дисципліни «…».16. Упровадження у навчальний процес зарубіжної практики контролю успішності студентів з дисципліни «…».17. Методика застосування сучасних інформаційно-комунікативних технологій для вимірювання залишкових знань студентів з дисципліни «…».18. Організація тестового контролю знань у сучасних технологіях навчання з дисципліни «…».19. Навчальна дисципліна «… » в світлі реалізації ідей Болонського процесу.20. Роль навчальної дисципліни «… » у формуванні професійних компетенцій майбутнього фахівця аграрної сфери.21. Специфіка реалізації оптимального поєднання методів та принципів навчання під час вивчення навчальних дисциплін «…».22. Впровадження інтерактивних технологій навчання в навчальному процесі при викладанні дисципліни «…»23. Спеціальні форми проведення лекційних занять – резерв активізації навчально-пізнавальної діяльності дисципліни «…».24. Інноваційний потенціал педагога як основна умова оптимізації навчально-виховного процесу в процесі вивчення дисципліни «..».25. Врахування індивідуально-психологічних та вікових особливостей студентів у процесі вивчення дисципліни «… ».26. Підготовка науково-педагогічного працівника до управління   інноваційною діяльністю студентів в процесі вивчення дисципліни «…».27. Особливості впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу в аграрних ВНЗ України на прикладі конкретного навчального закладу.28. Впровадження інтерактивних технологій навчання при вивченні дисципліни «…».29. Педагогічна майстерність викладача вищої школи в процесі викладання моєї дисципліни «…».30. Управління інноваційною діяльністю у вищих навчальних закладах (на прикладі конкретного навчального закладу).31. Інноваційні процеси в вищій школі України (на прикладі конкретного навчального закладу).32. Тестова методика контролю якості освіти на прикладі дисципліни «…».33. Управління персоналом у навчальних структурах (на прикладі конкретного навчального закладу).34. Інноваційно - технологічні процеси при вивченні дисципліни «…».35. Написання грантової заявки до європейських конкурсів (на прикладі конкретної тематики).36. Відкриті конкурси до європейської програми Горизонт 2020 – особливості підготовки та складання заявки.37. Досвід навчального закладу ….. в складанні грантових заявок.38. Шляхи розвитку партнерських контактів як шлях до участі у міжнародних грантах.39. Вплив стилю педагогічного спілкування викладача на ефективність навчальної діяльності студентів.40. Психолого-педагогічні чинники ефективної взаємодії викладача й студента.41. Особливості психолого-педагогічного спілкування в умовах сучасного вищого навчального закладу.НПП можуть обирати власну тему в рамках орієнтованої тематики.  Директор ННІ післядипломної освіти                                                                                М.Кулаєць