Вивчаємо Лідерологію у форматі open-air classroom


Ідея перенести навчальні заняття із аудиторій на вулицю – не нова. Багато дослідників, науковців, педагогів, учнів та студентів наголошують на тому, що перебування на свіжому повітрі позитивно впливає на психічне здоровя та покращує фізичне, підвищує рівень залученості до навчання та уваги. А в умовах адаптивного карантину дозволяють почувати себе вільно, при цьому дотримуючись соціальної дистанції.

Кафедра педагогіки, під керівництвом завідувача доктора пед. наук, професора Сопівника Руслана Васильовича та за участі асистентки Діри Надії Олександрівни, долучились до проведення навчальних занять у форматі Open-air classroom. 14 вересня 2020 року відбулося практичне заняття з вибіркової дисципліни “Лідерологія”. Навчальний процес проходив в умовах адаптивного карантину, на свіжому повітрі із дотриманням соціальної дистанції.

Протягом заняття студенти мали змогу практично ознайомитися, та застосувати отриманні знання з основ лідерства, безпосередньо, на практиці. Виконуючи завдання тренінгу студенти розширили обрій знань про самих себетп оточуючих людей, навчились основам самопрезентації та презентації інших, відпрацьовували навички роботи у парах, мали змогу вести дискусію та вірно аргументувати свою точку зору.

За відгуками самих студентів, дане практичне заняття дозволило змінити їм навчальну обстановку, що дало змогу відчути себе більш відкритим, активізувався процес самоаналізу, комунікативних умінь і навичок, підвищівся інтерес до дисципліни «Лідерологія».
Отже, під час практичного заняття, кожен студент мав змогу проявити своє бачення предмету, провести самоаналіз лідерських задатків, виявити та застосувати власні риси особистості (такі як: вміння керувати собою, самодисципліна, врівноваженість, амбіційність, рішучість, ентузіазм, завзятість, впевненість в собі, жага до знань), навчитись та застосовувати в житті новий спосіб комунікації з іншими людьми.
Надія Діра,
сташий викладач кафедри педагогіки
Марія Россова,
студентка факультету ветеринарної медицини