[Порядок, графік і список ревакцинації (друге щеплення) співробітників університету 2 липня 2021 року]
В університеті починається другий етап ревакцинації співробітників. Наразі адміністрація КНП «Київська міська клінічна лікарня №10» Голосіївського р-ну м. Києва, надала необхідну кількість доз препарату Pfizer-BioNTech – це мРНК-вакцина, розроблена німецькою біотехнологічною компанією BioNTech спільно з американським фармакологічним концерном Pfizer.
За погодженням з адміністрацією КНП «Київська міська клінічна лікарня №10»
Голосіївського р-ну м. Києва, розроблено дорожню карту
і затверджено графік ревакцинування співробітників університету.
Дата ревакцинації
|
Кількість виділених доз вакцини для щеплення
|
1 липня 2021 року
|
198 доз
|
2 липня 2021 року
|
222 доз
|
|
|
5 липня 2021 року
|
138 доз
|
6 липня 2021 року
|
156 доз
|
7 липня 2021 року
|
156 доз
|
8 липня 2021 року
|
120 доз
|
9 липня 2021 року
|
90 доз
|
10 липня 2021 року
|
36 доз
|
Загальна кількість доз
|
1116
|
ПОРЯДОК РЕВАКЦИНАЦІЇ (АЛГОРИТМ)
Ревакцинація буде здійснюватися за попередньо складеними списками співробітників, керівниками структурних підрозділів, з обов’язковим дотриманням попередніх термінів проходження першого етапу вакцинації.
Інформування учасників кожного етапу ревакцинації буде здійснюватися через відповідальних за ревакцинацію структурних підрозділів університету.
Списки будуть розміщені у вільному доступі на головній сторінці сайту університету, а також надіслані кожному відповідальному за ревакцинацію, визначеному деканами і директорами.
Всі уточнення або відповіді на питання, можливо отримати у секретаря оперативного штабу по протидії Covid 19, провідного фахівця - Наталії Савченко;
У виключних випадках, зміни в списках ревакцинації співробітників повинні бути погоджені особисто керівником оперативного штабу. Наголошуємо, що ревакцинація здійснюється у координації та взаємодії з КНП "Київська міська клінічна лікарня 10 Голосіївського району міста Києва.
Функції ректорату та членів оперативного штабу:
- забезпечення харчування лікарів, проректор з науково-педагогічної роботи, міжнародної діяльності та розвитку - Вадим Ткачук.
- супровід пільгових категорій співробітників, розгляд скарг і побажань співробітників під час вакцинування, начальник відділу соціальної роботи - Віктор Потебня та Голова профспілкової організації співробітників університету - Ростислав Тарасенко.
- організація перевезення лікарів з поліклініки до місця ревакцинації, реєстрація у чергах, прийом співробітників та видача талонів на ревакцинацію, аналіз списків осіб, які з певних причин не пройшли ревакцинацію, але бажають в подальшому ії пройти, член оперативного штабу - Геннадій Ржевський;
- медичний огляд, моніторинг температурного скринінгу, надання консультацій, догляд за станом здоров`я вакцинованих співробітників, спостереження дотримання соціального дистанціювання учасників вакцинування, член оперативного штабу - В`ячеслав Крупка;
- обладнання і забезпечення необхідним інвентарем та меблями приміщення, антисептичними засобами, питною водою для проведення ревакцинації, член оперативного штабу - Сергій Стецюк;
- реєстрація і видача талонів співробітникам на ревакцинацію згідно визначених списків, провідний фахівець відділу виховної роботи і студентських справ - Ірина Курінна;
- надання психологічної допомоги і консультування співробітників під час вакцинації, провідний фахівець відділу виховної роботи і студентських справ - Каріна Арзуманян.
Голова оперативного штабу,
проректор з науково-педагогічної
роботи та розвитку - Сергій Кваша.
Особи, які прибувають на ревакцинованими, повинні мати при собі наступні документи:
1. Декларація з сімейним лікарем (копія) або Паспорт громадянина України
Місце проведення ревакцинації співробітників університету:
читальна зала гуртожитку №11 студентського містечка, за адресою вул. Генерала Родимцева, 7 б
Графік ревакцинації співробітників університету 2 липня 2021 року
№
|
Час
ревакцинації
|
Контингент
|
Загальна кількість бажаючих отримати друге щеплення
|
1.
|
10:00-11:30
|
Вчена рада (3 особа)
Гуманітарно-педагогічний факультет (26 осіб)
Економічний факультет (8 осіб);
Навчально-науковий інститут енергетики, автоматики і енергозбереження (8 осіб);
|
45
|
2.
|
11:30 – 13:00
|
Служба проректора Кваші С.М. (43 особи)
Служба проректора Іщенка В.В. (10 осіб)
|
53
|
3.
|
13:30 – 15:00
|
Служба проректора Шинкарука В.Д. (14 осіб)
Служба проректора Ткачука В.А. (32 особи).
Проректор (1 особа)
|
47
|
4.
|
15:00 – 16:30
|
Факультет землевпорядкування (7 особа);
Факультет інформаційних технологій (12 осіб);
Факультет харчових технологій та якості продукції АПК (6 особи)
УЛЯБ (1 особа)
Факультет аграрного менеджменту (10 осіб);
Навчально-науковий інститут неперервної освіти та туризму (1 особа);
Механіко-технологічний факультет (2 особи);
Факультет тваринництва та водних біоресурсів (1 особа);
Факультет конструювання та дизайну (3 особи);
|
43
|
5.
|
16:30-17:30
|
Факультет захисту рослин, біотехнологій та екології (6 осіб)
Факультет ветеринарної медицини (28 осіб);
|
34
|
Кількість співробітників на ревакцинацію 2 липня 2021 року
|
222 особи
|
Для перегляду списків натиснути тут:
Для перегляду списків натиснути тут:
Запрошуємо співробітників на ревакцинацію від Covid-19, у визначений час, згідно графіку!
Оперативний штаб університету