Продовження дистанційного навчання студентів
Карантин продовжено, а це значить, що продовжується дистанційне навчання студентів.
І я сьогодні хочу розказати, як вивчають "Вищу математику" студенти 1 курсу факультету інформаційних технологій: згідно календарного плану занять у них було протягом тижня 6 год. аудиторних занять з вищої математики ( 3 год. лекцій і 3 год. практичних ) і + 2 год. додаткових консультацій (за власною ініціативою викладача і побажанням студентів). Всі ми колись вчили математику, дехто, навіть, вищу математику, це я до того, що дисципліна дуже складна - інформації багато, формул ще більше і розібратись в цьому всьому доволі складно. Але студенти, я зараз розказую про спеціальності "Економічна кібернетика" і "Цифрова економіка", старались, прикладали багато зусиль, щоб опановувати цю науку, і я, як викладач допомагала їм по-максимуму: доступні лекції, змістовні практичні заняття, посилання на літературу, на інтернет-ресурси. І я впевнена, що разом ми б цю науку опанували, і всі студенти успішно (чи не зовсім успішно) склали б іспит з вищої математики.
Але, життя вносить свої корективи, і ось карантин - а навчатись потрібно! Тому ми - я і мої студенти, вже четвертий тиждень навчаємось дистанційно - працюємо в ельорні, в новоствореному курсі "Математика для економістів"(ч.1 "Вища математика").
За цей час студенти вище згаданих спеціальностей (загалом 18 студентів - всі зареєстровані, всі активні і постійно працюють) зуміли опрацювали 5 лекцій (загалом 1450 КБ математичного тексту) і 4 практичних заняття (розміром 945 КБ чисто математичних формул). І паралельно з цим ще працюють над виконанням індивідуального завдання для кожного студента по темі "Застосування диференціального числення для дослідження функції".
А зараз пропоную послухати найкращу студентку 1 курсу факультету інформаційних технологій спеціальності "Цифрова економіка", старосту групи Ремінну Поліну
Ст. викладач кафедри вищої математики ім. М.П. Кравчука Ружило М.Я.