Відбулася плідна дискусія зі стейкхолдерами при обговоренні освітніх програм підготовки фахівців спеціальності 075 «Маркетинг»

17 квітня 2021 року

      Одним із основних завдань, які постають перед вищими навчальними закладами – це формування високоефективних та практично-орієнтованих освітніх програм. Оновлені освітньо-професійні та освітньо-наукові програми повинні бути розроблені з урахуванням стандартів вищої освіти до чіткої спеціальності, містити практичну та бізнес-орієтовану складову, які направлені на підготовку висококваліфікованого фахівця, в тому числі для аграрного сектору. Саме тому важливою складовою формування освітніх програм на 2021-2022 навчальний рік є обговорення навчальних планів, за якими навчатимуться майбутні вступники.


     16 квітня кафедра маркетингу та міжнародної торгівлі провела обговорення освітньо-професійних програм підготовки фахівців ОС «Бакалавр» та ОС «Магістр» спеціальності 075 «Маркетинг» та освітньо-наукової програми підготовки доктора філософії з маркетингу. Зустріч відбувалася в дружньому колі науково-педагогічних працівників кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі, випускників кафедри, представників бізнесу та наукової спільноти. Стейкхолдерами освітніх програм стали: Ніколаєнко Дарина, провідний фахівець з маркетингу  «Moët Hennessy Portfolio» та "Marie Brizard Ukraine Portfolio" компанії «Український дім імпорту»; Іван Луцій – провідний бренд-менеджер холдингу «Баядера Груп»; Калина Луцій – кандидат економічних наук, випускниця кафедри, а нині маркетолог ТОВ «Траш» Fozzy Group; Олександр Захарчук, доктор економічних наук, старший науковий співробітник, завідувач відділу інвестиційного та матеріально-технічного забезпечення ННЦ «Інститут аграрної економіки». Учасниками заходу були: Тетяна Балановськапрофесор, завідувач кафедри менеджменту ім. проф. Й. С. Завадського, Микола Талавиряпрофесор, завідувач кафедри економічної теорії, директор Науково-дослідного інституту економіки та менеджменту, Василь Збарськийдоктор економічних наук, професор кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі, Олександр Луційкандидат економічних наук, професор кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі, Олена Бабічевакандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі, Алла Рябчиккандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі, Олена Нагорнакандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі, Анна Збарськакандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі, Лариса Карпенкокандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі.

 

     Представники бізнес-спільноти взяли активну участь у обговоренні навчальних планів та переліку дисциплін, які входять до циклу професійних маркетингових дисциплін. Досить слушно заявила Ніколаєнко Дарина, що освітня програма підготовки магістра з маркетингу повинна включати такі дисципліни як «Public Relations» та «Маркетингові комунікації», адже формування позитивного іміджу та просування товарів і послуг є основою професійної діяльності маркетолога.

 

     Калина Луцій також акцентувала увагу на розширенні переліку суто маркетингових дисциплін, зосередженості на діджиталізації бізнесу і маркетингу.
     Представник холдингу «Баядера Груп» Іван Луцій підтримав думку колег стосовно акценту на діджиталізації та залученні провідних маркетологів-практиків до викладацької діяльності.
     Що стосується програми підготовки докторів філософії, то активну участь в обговоренні взяв професор Олександр Васильович Захарчук, який акцентував увагу на розширенні матеріально-технічної складової підготовки майбутніх науковців у сфері маркетингу, посиленні наукової практики та включенню до програми дисциплін, які дозволять аспірантам максимально якісно провести наукові та маркетингові дослідження.

     У результаті зустрічі були сформовані конструктивні пропозиції щодо формування освітніх програм для всіх рівнів підготовки фахівців з маркетингу в НУБіП України. Обговорення освітніх програм відбулося із дотриманням всіх вимог до розробки та затвердження освітніх програм. Вважаємо, що всі пропозиції висловлені у процесі дискусії є слушними і обов’язково будуть враховані при їх формуванні. Крім того, стейкхолдери (представники бізнесу) з великим задоволенням проводитимуть лекції для студентів та залучатимуть їх до проходження практики у своїх компаніях.
 
Щиро дякуємо всім учасникам за конструктивну розмову та пропозиції. Сподіваємося на продовження взаємовигідної співпраці з метою підвищення рівня підготовки фахівців з маркетингу!!!
 
Олена Нагорна
доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі

 

 

Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook