Члени гуртка "Агротурист" ознайомлюються з туристичними порталами агросадиб
24 березня члени гуртка "Агротурист" вивчали і знайомилися з туристичними порталами агросадиб
На сьогоднішній день, основним каналом отримання оперативної інформації про туристичні пропозиції є інформаційні туристичні сайти. За оцінками споживачів, жоден із туристичних сайтів не є досконалим. До недоліків можна зарахувати: наявність типової інформації та її дублювання; застарілі дані та пропозиції господарів сільських садиб; обмеженість у виборі туристичного продукту; перенасичення рекламою та спамом, відсутність інформації по окремих розділах сайту тощо.
Як негатив, слід відзначити той факт, що більшість регіонів України недостатньо використовують ресурси Інтернет для пропозиції та просування своїх послуг.
Провівши аналіз туристичних сайтів, які містять інформацію про садиби сільського туризму, ми встановили, що лише незначна кількість господарств України представлена на інформаційних порталах.
Великою проблемою є відсутність єдиного інформаційного ресурсу, який би акумулював всю інформацію про сільські туристичні садиби, послуги та умови, які вони пропонують споживачам.
Аналіз поведінки туристів засвідчує, що основну інформацію про місце відпочинку, сільську садибу, умови розміщення та харчування вони отримують з мережі Інтернет, і кількість таких звернень зростає. Трендом сучасності є збільшення кількості замовлень з мобільного телефону. Тому важливого значення для туристичних фірм набуває розробка мобільної стратегії. Гарним прикладом є сайт Hotel Tonight, популярність якого зростає за рахунок мобільного додатку. Іншим трендом туристичної індустрії є розвиток технології Beacon, з допомогою якої можна відправляти інформацію споживачам. Наприклад, зайшовши в магазин, турист може автоматично отримувати на телефон інформацію про знижки, в музей – про експонати тощо. Цю технологію активно розвиває компанія Apple.
Саме тому власники туристичних садиб мають здійснювати моніторинг наявності інформації про власну садибу, вчасно її корегувати, проводити гнучку цінову політику для досягнення успіху своєї діяльності.