Гуманітарно-педагогічний факультет запрошує на науково-методичний семінар із формування педагогічної компетентності
     На гуманітарно-педагогічному факультеті відбулася нарада деканату із завідувачами педагогічних кафедр, на якій обговорено програму семінару з підвищення педагогічної компетентності науково-педагогічних працівників ННІ/факультетів.


Декан факультету проф. Шинкарук В. Д. закцентував увагу присутніх на меті семінару – підвищення якості освіти та впровадження сучасних інформаційних технологій у навчально-виховний процес, посилення теоретичної і практичної педагогічної підготовки викладачів, ознайомлення членів колективу університету з передовим педагогічним досвідом. Відповідно до мети семінару й відбулося обговорення програми семінару.
      Завідувачі педагогічних кафедр запропонували теми інноваційного спрямування. Між ними і про інформаційні технології в освітньому процесі, про особистісно орієнтований підхід в навчанні, про професійну компетентність викладача вищої школи, про тестовий контроль, про електронне освітнє середовища університету тощо. 
     В обговоренні взяли активну участь доценти й професори кафедр, які власне і проводитимуть семінар для молодих науково-педагогічних працівників університету. Вони запропонували різні форми проведення науково-методичного семінару з використанням сучасних методів навчання, що дозволить молодим фахівцям оволодіти технікою роботи зі студентами та застосувати здобутий досвід під час проведення занять.
ПРОГРАМА СЕМІНАРУ 
з підвищення педагогічної компетентності
науково-педагогічних працівників НУБіП України 
| 
 № пор.  | 
 Тема заняття  | 
 Мета і завдання  | 
 Доповідач  | 
| 
 1.  | 
 Застосування інформаційних технологій у навчально-виховному процесі 
 (лекція-диспут) 
  | 
 Мета – ознайомити науково-педагогічних працівників з методиками застосування сучасних інформаційних технологій у навчальному процесі Завдання: - ознайомити науково-педагогічних працівників із особливостями використання електронних навчальних курсів на базі платформи «Moodle»; - передати науково-педагогічним працівникам знання про застосування «віртуальних кабінетів» у навчально-виховному процесі; - сформувати у науково-педагогічних працівників уміння підготовки електронних навчальних посібників  | 
 Д-р пед. наук, професор кафедри соціальної педагогіки та інформаційних технологій в освіті Тверезовська Н.Т.  | 
| 
 2.  | 
 Основи роботи в програмі SMART Notebook 11 
 тренінг  | 
 Мета – підвищення компетентності науково-педагогічних працівників у сфері ефективного використання нових інформаційних, комунікаційних та інтерактивних технологій. Завдання: - опанування навичками вільно працювати з інтерактивною дошкою SMART та програмним забезпеченням SMART Notebook, - використання технологій SMART у навчально-виховному процесі  | 
 К.п.н, доцент кафедри соціальної педагогіки та інформаційних технологій в освіті Гуменний О.Д.  | 
| 
 3.  | 
 Технологія навчання студентів на основі особистісно орієнтованого підходу (тренінг) 
  | 
 Мета: формування професійних компетенцій педагогів для здійснення особистісно орієнтованого підходу у навчанні дорослих. Завдання: - систематизувати знання щодо: - особистісно орієнтованого підходу до навчання студентів; - організації навчального процесу на основі особистісно орієнтованого підходу; - забезпечення ефективного зворотного зв’язку в практиці навчання студентів. - Сформувати вміння:використовувати особистісно орієнтований підхід до навчання студентів; - організовувати навчальний процес на основі особистісно орієнтованого підходу; - забезпечувати ефективний зворотній зв’язок в практиці навчання студентів; - розвинути установки до: аналітичності; адаптивності; комунікативності.  | 
 Д-р пед. наук, професор кафедри методики навчання і управління навчальними закладами Ковальчук В.І.  | 
| 
 4.  | 
 Про наповнення електронного освітнього середовища університету навчально-методичним забезпеченням дисциплін 
 (тренінг)  | 
 Мета – актуалізувати знання науково-педагогіних працівників щодо форми наповнення, розміщення та застосування електронних версій навчально-методичного забезпечення навчальних дисциплін Завдання: - надати інформацію про сутність електронного освітнього середовища університету; - ознайомити з основним переліком навчально-методичного забезпечення навчальних дисциплін; - ознайомити з формами електронних версій навчально-методичного забезпечення та місцем їх розміщення в електронному освітньому середовищі університету  | 
 Д-р педагогічних наук, доцент, начальник навчально-методичного відділу Кліх Л.В.  | 
Світлана Харченко,
заступник декана гуманітарно-
педагогічного факультету