Економіка туристичного підприємства – важлива складова професійних компетентностей майбутнього фахівця з туризму

3 березня 2021 року

     2 березня для студентів 2 курсу 1 групи спеціальності "Туризм" у межах вивчення навчальної дисципліни «Економіка туристичного підприємства» було проведено практичне заняття на тему «Умови та особливості здійснення підприємницької діяльності у галузі туризму».

     Для засвоєння навчального матеріалу, а також розвитку критичного конструктивного мислення, студентам було запропоновано надати характеристику рівня розвитку вітчизняного підприємництва у галузі туризму.

    Під час проведення практичного заняття кожний студент висловив власну думку з даного питання. У другій частині практичного заняття студентам була запропонована презентація, в якій були наведені дані про:
    1) кількість суб’єктів господарювання за 2010-2019 роки за видами економічної діяльності;
    2) рівень розвитку та частку в структурі суб’єктів господарювання суб’єктів туристичної індустрії у 2019 році;
    3) динаміку кількості КЗР за 2011-2019 роки;
   4) загальну характеристику суб'єктів туристичної діяльності України у 2018 та 2019 роках;
   5) кількість суб'єктів туристичної діяльності за регіонами за 2018-2019 роки в розрізі юридичних та фізичних осіб.


   

      Студенти з великою зацікавленістю ознайомилися з представленою інформацію, після чого відбувся цікавий обмін думками. Переважна більшість студентів дійшла висновку, що запропонована методика проведення практичного заняття має низку переваг та дозволяє по-новому подивитися на значення туризму в національній економіці, а також усвідомити перспективи розвитку туристичної діяльності у регіональному розрізі.

 Сергій Бардаш,
професор кафедри туристичного та
готельно-ресторанного бізнесу і консалтингу
Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook