Науковий дебют першокурсників: он-лайн конференція

11 листопада 2020, 9:32

Останнім часом виникло багато іноваційних проєктів, які мають залучити молодь до прийняття рішень та власного самовизначення. Як зробити так, щоб участь молоді була ефективною у суспільних процесах. На парах з «Української мови за професійним спрямуванням» викладач акцентує саме на професійному зростанню студентів, «грамотна мова, вміння спілкуватися – це ключ до успіху», – зазначає доцент кафедри журналістики та мовної комунікації В.В.Чекалюк.

5 листопада 2020 року 11.00 – 14.00, в онлайн форматі відбулася студентська наукова конференція «Технології кидають виклик традиційній університетській програмі: інноваційна комунікація» в рамках дисципліни «Українська мова за професійним спрямуванням». Учасників першої студентської он-лайн конференції привітали керівники факультетів: Ружило Зіновій Володимирович кандидат технічних наук, доцент; Братішко Вячеслав В’ячеславович, доктор технічних наук, старший науковий співробітник; Сівак Ігор Миколайович, кандидат технічних наук, доцент. Зареєструвалося понад 200 першокурсників-учасників.

Брали участь 123 особи, встигли виступити 20 спікерів. Серед учасників: Котенко Владислав, ННІ Енергетики, автоматики та енергозбереження, спеціальність: електроенергетика, 1 курс, група ЕЕЕ-20001б, тема: «Налаштування доповненої та змішаної реальності»; Березюк Роман, ННІ Енергетики, автоматики і енергозбереження, спеціальність: електроенергетика, 1 курс, група ЕЕЕ 20001б, тема доповіді: «Використання віртуальної реальності в Unreal Engine»; Власенко Максим, ННІ Енергетики, автоматики та енергозбереження, спеціальність: електроенергетика, І курс, група ЕЕЕ – 20001б, тема доповіді: «Фотореалістичний рендерінг в CAD середовищі».

Студенти групи ТТ-2006 підготували тематичний блок: Манзуренко Анастасія "Складання шляху " від виробника до споживача" за допомогою технологій віртуальної, доповненої та змішаної реальності"; Куций Владислав – "Віртуальна реальність у навчанні"; Маляров Нікіта – " Ефективність транспортної логіки як складової логістичної системи"; Криськов Владислав – "Віртуальна реальність як технологія навчання"; Гущенко Владіслав – "Вантажні перевезення"; Стахов Андрій – "Доповнена реальність, як новий спосіб конструювання машин та інших механізмів"; Лазаренко Богдан – "Smart перевезення"; Корж Назарій – "Віртуальна реальність у промисловості"; Андріяшевський Віталій – "Технології віртуальної та доповненої реальності у сфері автоперевезень... та багато інших цікавих тем за фахом, оставте правило 1) ексклюзивність теми, 2) дотримання плану і регламенту он-лайн роботи. Стрімка діджиталізація сучасного світу, поява нових професій і методів навчання – це виклики для традиційної системи освіти. Наші студенти орієнтовані на гнучкість у пристосуванні до реалій сьогодення. Час першокурсникам опанувати нові технології, це перша конференція як освітня платформа сучасного зразка дистанційного навчання – Ukraine Smart School надає можливість студентам технічних дисциплін консолідувати свої доповіді у smart-спільноту.
Модератор проекту: Несвідомін Андрій Віорович, к.т.н., ст. викладач кафедри нарисної геометрії, комп'ютерної графіки та дизайну. Ініціатор проекту викладач курсу «Українська мова за професійним спрямуванням» доцент кафедри журналістики та мовної комунікації Вероніка Василівна Чекалюк вважає, що карантин – це випробування для освітян і гуманітаріям варто об’єднуватися з ІТ фахівцями аби покращити роботу зі студентами. Успішна держава це освічені громадяни, талановиті студенти, які легко і вправно користуються технологіями й втілюють у життя свої добрі мрії. Для нас важливо заохотити студентів і навчити легко доносити свої думки державною мовою, вправно поєднувати інновації з кращими традиціями технологічної освіти в Україні. Для цього 5 листопада 2020 року ми ініціюємо науково-практичну конференцію для першокурсників в рамках курсу «Українська мова за професійним спрямуванням», – підсумовує ініціатор конференції, доцент кафедри журналістики та мовної комунікації В. В. Чекалюк.
«Ми радо підтримуємо та розвиваємо співпрацю з факультетами, ініціатива Вероніки Василівни залучати першокурсників-новачків, актуальна, бо ми дуже зацікавлені дати можливість студентам виступити перед колегами, презентувати свою тему дослідження, зробити навчання цікавим, дати додаткові знання з електротехніки чи робототехніки, сучасних технологій, тощо... кращих спікерів буде нагороджено сертифікатами про участь у конференції, запрошено до роботи у профільних гуртках», – підсумовує винахідник, фахівець з комп'ютерної графіки та дизайну Андрій Вікторович Несвідомін.
Тематичні секції віртуальної конференції:
1. Технології вірутальної, доповненої та змішаної реальності.
2. Віртуальна та доповнена реальність в середовищі SolidWorks.
3. Віртуальна, доповнена і змішана реальність в середовищі Autodesk VRED.
4. Використання віртуальної реальності в Unreal Engine.
5. Налаштування середовища віртуальної реальності в Unity.
6. Віртуальна реальність в середовищі SketchUp.
7. Фотореалістичний рендерінг в CAD середовищі.
8. Налаштування доповненої та змішаної реальності.
9.Власна професійна тема, (вибір студента).
«Ми відповідальні сьогодні за майбутнє. Імідж країни залежить від кожного громадянина. Під час роботи зі студентами та у комунікації із колегами, становлення і кар'єра у науковому середовищі приходить розуміння того яким має бути фахівець, як якісно підготувати студента для «дорослого життя». Під час карантину (дистанційного навчання) ми набуваємо нового досвіду викладання дисциплін без втрати якості роботи й ефективності для студента. Як у наукових працях так і упрактичній викладацькій діяльності акцентуємо на поєднанні практики і науки.

 

Наукове бачення процесу викладання “Української мови за професійним спрямуванням” передбачає сучасну подачу матеріалу, комплексну підготовку студента для подальшого працевлавштування та реалізації своїх планів у професійному житті. Першочерговим завданням є вміти презентувати себе на ринку праці, бути конкурентним фахівцем. Вже з перших днів навчання в нашому університеті, студенти конспектують лекції, пишуть професійні есе, готують публічні промови, візитку, резюме та автобіографію. Ми зі студентами закладаємо підвалини професійного зростання у майбутньому,вчимося працювати на перспективу: чітко розрізняємо поняття “професіоналізм”, “самопрезентація”, «імідж», «репутація», «позиціонування», “саморозвиток”, а також корелюємо їх у контексті іміджетворення понять «держава», «країна», «нація (народ)», – вільне володіння літературною українською мовою, професійними термінами у діловодстві та повсякденному житті – формує світогляд не лише студентів, а й оточення. Те як ми спілкуємося, як вибудовуємо стосунки у колективі, як листуємося і спілкуємося по телефону, – все це впливає на сприйняття українців у світі; формування державного іміджу залежить від кожногогромадянина, тому кожен студент отримуючи якісні знання з курсу “Українська мова за професійним спрямуванням” – може впевнено претендувати на лідерство у суспільстві, бо мова – це ключ до кар’єри. Українська мова – це інструмент, знання формують імідж професіонала, дають переваги студенту поміж інших претендентів у конкурентному світі. Разом з іншими гуманітарними, соціальними науками іміджелогія набуває популярності серед практиків і науковців-сучасників, тому з’являється дедалі більше напрямків її розвитку та тлумачень. За змістом і можливим напрямом іміджелогія набуває наукового забарвлення відповідно до сфери її застосування: державотворення, наука, дипломатія, бізнес, економіка, PR, політологія, медицина, культура, мистецтво, шоу-бізнес, соціальна сфера, психологія. Для першокурсників викладачі – найрідніші люди у новому дорослому житті. Ми, викладачі, маємо честь і водночас відчуваємо велику відповідальність бути вчителем, другом для першокурсників, під час карантину, в умовах дистанційного навчання ми забезпечуємо якісний освітній процес (комунікуючи на освітній платформі НУБіП та у приватних повідомленнях). Спілкуючись зі студентами, ми продовжуємо самоудосконалюватися, навчання триває впродовж всього життя (life–long learners). Час змінюється: сучасні студенти ерудовані й розумні, вони прагнуть спілкуватися із тим, хто знає більше від них», – підсумовує Вероніка Чекалюк.
Андрій Несвідомін поділився прогнозами: «Ми на порозі нового майбутнього і очевидно, що наші студенти будуть змагатися із роботами за вакантну посаду. Такі конференціі необхідні нашим студентам. Я радий, що ми це організували». Нещодавно, штучний інтелект AlphaGo, створений підрозділом Google, обіграв чемпіона Європи з гри в шашки Го. По складності перевершує навіть шахи, з мільйонами непередбачуваних варіантів ходів. “У Google навчали нейронну мережу так: завантажили в неї дані всіх ігор, які тільки можна було знайти, а система привласнювала пріоритет тим ходах, завдяки яким комп’ютер вигравав, і в підсумку навчилася грати на рівні середнього гравця, – розповідає Борис Тізенгаузен. – Потім в Google змусили цей ШІ грати з іншим ШІ. Вони проводили мільйони ходів на секунду, і в результаті так ніхто і не переміг. Але граючи один з одним, вони удосконалювалися. У підсумку AlphaGo обіграла чемпіона Європи з шашок Го з рахунком 5:0. Чемпіон засмутився”. Мартін Форд, автор книги “Повстання роботів”, впевнений: автоматизацію вже не зупинити. “Це частина капіталізму – постійне прагнення до підвищення продуктивності”, – говорить він. Роботизація виробництва вигідна майже всім, крім робітників без вчених ступенів, і саме їх найбільше торкнеться масова роботизація.
Україну тренд автоматизації захопить не так швидко, як Захід, говорять експерти у ЗМІ – через відносно дешевого робітника праці. В цілому, по відношенню до Європи, Україна почне відчувати навала комп’ютерів з затримкою приблизно в 10 років. За прогнозами експертів, чим вище буде ставати середня зарплата в Україні, тим частіше роботодавці будуть віддавати перевагу роботам, а не людям. Отже, варто вчитися і бути кращим фахівцем.

Назар Гриценко, Діана Грабова
(гурток “Юний журналіст”)

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook