Механіко-технологічний факультет йде в ногу з сучасними технічним сервісом – СТО «Порше Центр Київ Аеропорт»
Механіко-технологічний факультет йде в ногу з сучасними технічним сервісом – СТО «Порше Центр Київ Аеропорт»
17 вересня 2020 року
11 вересня 2020 року студенти факультету – Булах Микола, Цонков Павло, Кравченко Олексій, Нещадим Олександр та доцент кафедри механізації тваринництва Заболотько Олег відвідали СТО «Порше Центр Київ Аеропорт» у с.Чубинське Київської області.
Зустріч була актуальною, оскільки підготовка фахових і конкурентоспроможних інженерів є пріоритетною задачею колективу факультету. На зборах студентського активу постійно піднімається питання, стосовно перейняття досвіду у найкращих виробничих підрозділів України. Одним із таких провідних сучасних мультібрендових центрів є «Віннер Рітейл», який охоплює 4 дилерські центри «Віннер Автомотів» Jaguar Land Rover Київ Аеропорт, Bentley Київ та Порше Центр Київ Аеропорт. Філія «Віннер ПЦКА» ТОВ «Віннер Автомотів» розміщений на міжнародній трасі Київ – Бориспіль. До структури "Віннер Рітейл" входять такі автомобільні бренди: Ford, Renault, Volvo, Jaguar, Land Rover, Bentley та Porsche.
Щодня технічний прогрес змінює наш світ, і ці зміни комплексно охоплюють найрізноманітніші сфери комфорту людини. Автомобіль, як технічний засіб є ключовим елементом у розвитку та презентації досягнень технічного прогресу – це мобільність, оперативність, комфорт, власний рейтинг успішності, а саме головне – це сукупність сучасний досягнень: техніки, ІТ технологій, екології, кадрової підготовки персоналу та ін.
Отже, формування справжнього інженера можливе лише за умови володіння науково-педагогічним персоналом та студентами старших курсів викликами сучасності. Вони охоплюють різні питання: знання сучасної техніки, технології ремонту та технічного обслуговування, організацію складського обліку та руху запасних частин, зберігання техніки, роботу з клієнтами, гарантійне обслуговування техніки та кадрову стабільність, успішного розвитку компанії, набуття знань і підвищення рівня кваліфікації. Адміністрація разом з студентським активом факультету сприяє відвідування сучасних дилерських підрозділів, які розміщені у столиці України.
«Порше Центр Київ Аеропорт» (з 2014 року) - найбільший в Україні та один з найбільших у Центральній та Східній Європі офіційний дилерський центр Porsche, який надає повний комплекс послуг з продажу автомобілів Porsche, оригінальних запчастин та аксесуарів, а також гарантійного та сервісного обслуговування і ремонту.
Площа його виставкової зали становить 1 056 кв.м., сервісної зони – 1 494 кв.м. У шоурумі представлено увесь існуючий модельний ряд, лінія аксесуарів та одягу, що доповнить будь-який гардероб шанувальників цього бренду а також автомобілі, в яких використано опції з асортименту Porsche Exclusive.
В центрі представлено повний спектр аспектів з організації та ведення роботи – продажу, гарантійного обслуговування та агрегатного ремонту сучасних транспортних засобів. Виставка-центр вважається найбільшою в Європі, і може вмістити до восьми автомобілів бренду. В центрі доступні індивідуальний підхід до бажань клієнтів, це всі конфігурації оздоблення салону та кольорів, технічних опцій, що дає можливість замовнику обрати та скомпонувати ексклюзивний автомобіль, де будуть враховані всі побажання замовника.
Для відвідувачів центру представлені лімітовані серії автомобілів, які випущені спеціально до особливих нагод.
Сервісне обслуговування центру не має аналогів та єдине авторизоване в Україні. Всі консультанти з продажу та працівники сервісу пройшли навчання на заводі бренду та мають можливість навчатися онлайн. Знання іноземної мови дає додатковий бонус для інженерних працівників. Зона сервісу оснащена сучасним спеціалізованим технічним обладнанням бренду, що гарантує високу якість та швидкість обслуговування автомобіля. Під час виконання ремонтних робіт, замовнику надається аналогічний транспорт на прокат, що дає можливість замовнику працювати і виконувати договорені роботи за місцем своєї роботи.
Новий дилерський центр «Порше Центр Київ Аеропорт» – сприяє розвитку даного бренду в Україні, що уособлює його вікову історію та філософію «Porsche AG» – німецька автомобільна компанія, заснована відомим конструктором Фердинандом Порше в 1931 році. Штаб-квартира та виробничі потужності знаходяться в Штутгарті, Німеччина.
ТОВ «Віннер ПЦКА» на 2019 рік стали переможцями серед 6-ти фіналістів у спецномінації «Краща VIP СТО» від редакції «АвтоБазар». Це стало можливим завдяки зусиллям та самовідданості дружнього колективу, що є прикладом для навчання їх досвіду в організації командної роботи.
Студенти відвідали наступні підрозділи центру: зону роботи з клієнтами, зону обробки замовлень, зону складських приміщень для інструменту, соціальної зони для клієнтів та їх обслуговування, соціальну зону для працівників центру, зону з розподілу відходів (скла, паперу, пластику), технічну зону (мийка, оглядово-діагностична, ремонтна, обкатка), зону передпродажної підготовки автомобілів, виставкову, паркову (відкрита та закритого типу) зони та ін.
В технічній зоні ми мали можливість спостерігати операцію зі знімання двигуна за використанням візка-кондуктора та основну будову силового агрегату автомобіля Porsche. Зразу виникло питання: «що об’єднує трактор Т-150К, автомобіль ЗАЗ 968 та Порше «Cayenne Coupé Turbo»? Питання було нестандартне, але відповідь проста: це «V»-подібний двигун на 6 циліндрів. Про це знає тільки інженер. Будова однакова, але сучасні технічні рішення різні, та і матеріал для виготовлення суттєво відрізняється.
Кожний з відвідувачів виставки має можливість посидіти за кермом автомобіля та на хвилинку помріяти.
Цонков Павло запитав про можливість працевлаштування в центр для роботи у технічній зоні. Це реально – резюме, інженерна освіта, досвід роботи та стажування, висновок майстра центру дає можливість долучитися до команди Порше.
В центрі підтримують працівників, які ведуть здоровий спосіб життя – це часткова компенсація за тренажерний зал та контроль курців (електронна картка проходу між зонами. А зона паління знаходиться окремо від технічної зони).
Ідеальна чистота, одна з складових, успіху фірми.
Загалом підсумовуючи роботу відвідування автоцентру можна сказати, що все залежить від нашого бажання, світогляду, навчання і відповідальності за якість свого життя. На шляху до опанування професії інженера нам є над чим працювати.
Представники факультету вдячні директору Корольову С.Г. та менеджерам Ользі і Аліні за надану можливість відвідати центр та гостинність.
Олег Заболотько, доцент кафедри механізації тваринництва