Екзаменаційна сесія продовжується, іспит з дисципліни «Маркетинг» складено!

25 травня 2020, 11:59

 «Маркетинг – це все, і все – це маркетинг»

Регіс Маккена

   

     22 травня  студенти 2 курсу 7 групи економічного факультету напряму підготовки 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» під керівництвом доцента кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Рябчик Алли Володимирівни успішно склали іспит з дисципліни «Маркетинг».

 

 

     Іспит з дисципліни «Маркетинг» розпочався в запланований час та у відповідності із затвердженим розкладом проведення заліково-екзаменаційної сесії на економічному факультеті. Дистанційна форма здачі екзамену відбувалася через навчальний портал НУБіП України на платформі Еlearn.

 

 

        В 9.30 відбулася Zoom-конференція для проведення інструктажу та обговорення організаційних питання. Паралельно в 10.05 (2 пара) студенти приступили до виконання екзаменаційних завдань. Іспит складався з 10 тестів, теоретичного питання і практичного завдання (задачі). Після написання іспиту проводилася співбесіда з кожним студентом для захисту екзаменаційних робіт, визначення рівня знань та оцінювання студентів.
     Для вивчення дисципліни «Маркетинг» під час дистанційного навчання використовувалися:

  • для ознайомлення з теорією та виконання практичних завдань – навчальна платформа Elearn;

  • для спілкування, кращого розуміння та освоєння навчального матеріалу – сервіс Zoom;

  • для постійного зв’язку викладача із студентами – Viber та E-mail.

      У результаті вивчення навчальної дисципліни «Маркетинг» студенти освоїли теоретичні аспекти: поняття, сутність, завдання, функції маркетингу; методи, напрямки, способи проведення маркетингових досліджень; поведінку споживача на споживчому та промисловому ринках; концепції та процес управління маркетингом; принципи сегментації ринку; сутність та особливості маркетингової товарної, цінової, комунікаційної політики та політики розподілу; стратегічне, тактичне планування маркетингу, стратегії маркетингу.

 

       Також під час навчання студенти оволоділи окремими практичними навиками щодо: організації маркетингової діяльності на підприємстві; проведення маркетингових досліджень; вивчення впливу факторів маркетингового середовища на діяльність підприємства; здійснення сегментації ринку; впровадження служби маркетингу; управління товарною політикою; визначення рівня конкурентоспроможності підприємств і товарів; встановлення ціни та ціноутворення; формування системи збуту продукції; розробки реклами та організації комунікаційної діяльності підприємства. 

 

«Навчання без роздумів шкідливо, роздуми без навчання небезпечно».

                                                                                                                                                Конфуцій

 

Бажаємо студентам успіху в подальшому навчанні та досягненні цілей!

 

Алла Рябчик,
доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі

  

Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook