СТУДЕНТИ ПОДІЛИЛИСЯ ВРАЖЕННЯМИ І РЕЗУЛЬТАТАМИ ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ ВИВЧЕННЯ БІОХІМІЇ ТВАРИН

12 травня 2020 року

Через вкрай несприятливу епідеміологічну ситуацію в країні та світі з висококонтагіозної хвороби, спричиненої COVID-19, з 12 березня 2020 року студенти нашого університету організовано перейшли на дистанційну форму навчання. Не стала винятком і 10 група 1 курсу скороченого терміну навчання на факультеті ветеринарної медицини.

На початку карантину ми передбачали, що можуть виникнути складнощі при самостійному вивченні дисципліни «Біохімія тварин з основами фізичної і колоїдної хімії», оскільки вона надзвичайно складна та водночас важлива в практиці лікаря ветеринарної медицини для розуміння тих молекулярних процесів, які лежать в основі життєдіяльності організму та зазнають змін за розвитку патологій. Ця ситуація, а, головне, результат такої дистанційної співпраці, не менше турбували і наших викладачів з кафедри біохімії і фізіології тварин ім. акад. М. Ф. Гулого – професора Грищенко Вікторію Анатоліївну та доцента Арнауту Олексія Володимировича.
Важливо, що на зазначеній кафедрі з початку проголошення карантину вже функціонував змістовний електронний навчальний курс на платформі elearn з цієї дисципліни. Увесь теоретичний матеріал, лабораторні та самостійні роботи, а також необхідна спеціальна навчально-методична література повною мірою представлені на електронному навчальному курсі, причому у доступній для студентів формі.
Отже, за допомогою комп’ютерних технологій ми отримали можливість опановувати різноманітні теми самостійно, але у супроводі викладачів. Крім того, наші викладачі використовували й інші технічні засоби та різноманітні месенджери для роз’яснення та кращого сприйняття нової для нас інформації. Незалежно від розкладу занять, щодня ми постійно підтримуємо зв’язок з ними. Це допомагає у вирішенні поточних навчальних питань, самоорганізації та успішному виконанню поставлених перед нами завдань.
Звичайно, буває складно, але завжди можна звернутися за роз’ясненням і отримати фахову відповідь від викладачів.

  

Завдяки електронному курсу ми опанували теми, які стосуються основ фізичної та колоїдної хімії, водно-мінерального обміну, біологічної ролі вітамінів, ферментів і гормонів в різноманітних процесах метаболізму та проміжного обміну окремих органічних речовин та його регуляції в організмі тварин. До початку карантину, під час лабораторних занять ми мали можливість практично виконувати тематичні лабораторні роботи, навчались аналізувати отримані власноруч результати та формулювати відповідні висновки. Багато наочної та цікавої інформації у вигляді фото, діаграм, статистичних даних представлено у робочих зошитах, в яких ми продовжуємо виконувати теоретичні завдання, перебуваючи на дистанційному навчанні.

  

Навчальний курс з дисципліни «Біохімія тварин з основами фізичної і колоїдної хімії» насичений значним об'ємом нової інформації і включає виконання тестових завдань з п’яти тематичних модулів. Тому, довелось напружено працювати. Результати тестування певною мірою стали критеріями нашої успішності у форматі дистанційного вивчення дисципліни.

  

Так, на завершення навчального семестру варто відзначити, що студенти нашої групи на 100 % успішно впоралися з викликами нової для нас форми дистанційного навчання та отримала середній бал 85 за результатами 5 модулів. Але це стало можливим тільки завдяки таким важливим складовим в навчальному процесі, як злагоджена робота викладачів зі студентами, взаєморозуміння та взаємопідтримка. Спільними зусиллями можна подолати будь-які виклики і складнощі, у тому числі ті, що виникають під час пандемії.
Отже, навчання через інтернет-портал нашого університету було напруженим і непростим, але водночас цікавим та продуктивним. Проте, ми з нетерпінням чекаємо повернення в стіни нашої Alma Mater. А поки що старанно готуємось до складання іспиту.

   

Бажаємо всім здоров’я!

 

Підготували студенти 10 групи I курсу скороченого терміну навчання
Назар Демидюк (староста групи), Наталія Васильєва і
Анастасія Гончарова

Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook