Цифрова економіка вивчає технології виробництва продукції тваринництва
За період онлайн навчання спеціальності «Цифрова економіка» було досягнуто чимало здобутків, вмотивованість як чинник формування професійної спрямованості студентів.
Метою було визначення існуючого ступеня мотивації та її компонент (досягнення та професійна орієнтація), розвитку студентів в процесі навчання.
Загалом, дистанційне навчання для студентів не сильно відрізняється від звичайного: викладачі надсилають завдання до опрацювання, встановлюють крайній термін здачі, студент за допомогою різних ресурсів надсилає виконане завдання на перевірку викладачу.
Онлайн-інтерв’ю з студенткою Ремінною Поліною про дистанційне вивчення дисципліни «ТВПТ» спеціальності «Цифрова економіка»
- Наразі, через карантин, студенти у полоні своїх комфортних домівок. Та чи є це приводом до припинення навчання?
- «Коли ми говоримо про дистанційне навчання, то зазвичай у студентів виникає думка, що карантин – це час для відпочинку та ледарства, але так вважають не всі. Особисто моя група та наш викладач з технології виробництва продукції тваринництва Микола Гаврилович вважають інакше. Тому за період ізоляції ми маємо багато здобутків та ще більшу кількість опанованих навичок».
- Так, гарна новина в тому, що зараз 2020 рік і людство має величезні ресурси для розв’язання такої проблеми, поступово переходячи на e-learning. Отже, дистанційне інтернет-навчання сприятливо позначається на особовому розвитку, чи підвищило рівень самоорганізації і відповідальності?
- «Насамперед, ми пройшли онлайн курс: «Управління МТФ – підвищення економічної ефективності підприємства», який розширив наш кругозір та отримали іменні сертифікати, що підтверджують нашу компетентність у даній темі. Також у нашій скарбничці багато прочитаних статей та велика кількість пройдених вебінарів на різні теми, які, до речі, читали випускники Миколи Гавриловича та він сам особисто. Підтвердження нашої плідної праці ви можете переглянути в блозі сайту викладача.
- Для організації дійсно ефективного навчального процесу дистанційного навчання необхідна систематична робота. Тому, як організовано дистанційне навчання?
- «Сказати чесно, спочатку я не розуміла навіщо студентам спеціальності «Цифрова економіка» вивчати таку дисципліну як «ТВПТ», але за період дистанційного навчання я отримала багато нових знань не тільки в сфері тваринництва, а й у сфері аналізу та прогнозу. Ми навчилися сприймати і використовувати нову інформацію, та що саме головне для мого фаху, аналізувати її та робити прогнози щодо різних ситуацій та проблем».
- Науковий прогрес рухається із шаленою швидкістю, прогресивні країни світу поступово діджиталізуються, тому нам так само потрібно оновлюватися та рухатися вперед!
- «Підсумовуючи, хочу закликати і інших студентів не витрачати час дарма та опановувати нові знання або удосконалювати вже набуті!»
Разом з цим, думку Поліни підтримали і інші студенти курсу «Управління МТФ – підвищення економічної ефективності підприємства» та висловили вдячність Повознікову Миколі Гавриловичу за плідну працю, «Адже саме він нас завжди заохочував, мотивував ще з першого заняття», – зазначила студентка.
Важливим елементом дистанційного вивчення дисципліни «ТВПТ» є те, що студенти вражені новизною і користю інформації та цікавими онлайн-вебінарами, курсами. «Ми змогли розвинути себе не тільки у сфері ТВПТ, а також і в багатьох інших напрямах. За період карантину Микола Гаврилович зміг донести нам думку що, аналітика присутня всюди, навіть в тваринництві», – запевняють студенти курсу.
Попри усе, обставини змусили державну систему освіти зробити великий крок уперед у напрямку онлайн-навчання. Усе залежить від того, як скористатися можливостями та не гаяти час надаремно.
Олександра Акульонок,
завідувач лабораторії
Андрій Тараненко,
студент 1 курсу факультету ІТ