Дистанційне навчання: коли виникла вимушена і нагальна потреба, на допомогу прийшли сучасні комунікаційні технології

13 квітня 2020, 20:21
     В зв’язку із введенням карантину в країні і згідно Наказу ректора НУБіП України Станіслава Миколайовича Ніколаєнка від 11.03.2020 № 247, кафедра маркетингу та міжнародної торгівлі перейшла у режим дистанційного навчання. І викладачі, і студенти досить швидко перебудували свою роботу і перейшли в он-лайн середовище. Організація дистанційного навчання, в сучасну епоху поширення новітніх технологій, відбувається по-різному: за допомогою навчально-інформаційного порталу університету (http://elearn.nubip.edu.ua), електронної пошти, Viber, Telegram, WhatsApp, Zoom Video Communications, Cisco Webex Meetings та інших он-лайн платформ. З кожним учасником навчального процесу встановлено та налагоджено зв'язок. У результаті – студенти продовжують отримувати якісні знання, а разом із ними – набувають практичних навичок і цінний досвід.
     Доцент кафедри Алла Володимирівна Рябчик з самого початку карантину почала активно працювати зі студентами в режимі он-лайн. Зокрема, 10 квітня вкотре через Zoom було проведено лекцію для студентів 2 курсу спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» з дисципліни «Маркетинг» на тему: «Маркетингова товарна політика». В ході лекції розглядалися питання щодо ринкової атрибутики товарів, появи нових товарів на ринку, конкурентоспроможності та якості товарів. Студенти ознайомилися із видами торгових марок, їх значенням для підприємств та споживачів, функція торгових марок та знаків, вимогами щодо створення торгових марок. Розглянули терміни «новий товар» і «товар ринкової новизни», вивчили процес планування нових товарів, впровадження їх на ринок. Також студенти дізналися про чинники, фактори, параметри, критерії конкурентоспроможності та якості товарів, вивчили аналітичні, графічні та матричні методи оцінки конкурентоспроможності продукції.
 
     Коментарі студентів щодо дистанційного вивчення дисципліни «Маркетинг», он-лайн лекцій і практичних занять:
     Іван Дуда: «Навіть карантин не зменшує тяги до знань у нашої групи, студентів спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність». Особливо нам цікаво вивчати навчальну дисципліну «Маркетинг», яка дуже знадобиться нам в майбутньому. Щоб показати свої практичні навички, ми використовуємо навчальний портал Еlearn, де виконуємо цікаві різноманітні завдання. Якщо у нас виникають труднощі, ми завжди можемо порадитися з викладачем – Аллою Володимирівною Рябчик – на форумі. Лекційні заняття проводяться за допомогою відеозв'язку, тому ми можемо разом з викладачем вивчати матеріал. Останні 2 лекції ми проходили на тему «Маркетингова товарна політика». Ми розглянули структуру товарної політики, дізналися про трирівневу структуру товару, детально розібрали класифікацію товарів, етапи життєвого циклу товарів, торгові марки, конкурентоспроможність та багато чого іншого. Впевнений, більшість студентів засвоїли матеріал «на відмінно»
 
     Анастасія Більська: «На період карантину я, Більська Анастасія, навчаюсь у себе вдома за допомогою електронної платформи elearn та відоконференцій у zoom. Навчання з маркетингу відбувається без великих труднощів. Лише один раз була проблема зі зв’язком у zoom через перенавантаження системи. Хоча навчання відбувається дистанційно, але все одно я маю можливість задати питання Аллі Володимирівні в чаті, на elearn, viber або поштою - і завжди отримую на них відповіді. Впродовж дня я маю змогу зайти на електронну платформу elearn та самостійно опрацювати потрібні теми».

     Вікторія Кремінь: «Дистанційна форма навчання потребує значно більше уваги і часу приділяти навчанню. Для навчання також потрібні смартфон, комп’ютер, відмінний доступ до мережі Інтернет та бажання навчатися. Добре, що є платформа elern, яка значно полегшує процес дистанційного навчання, оскільки можна знайти всю необхідну інформацію по дисципліні з маркетингу. Також через zoom можна послухати лекції і безпосередньо поспілкуватися з викладачем - Аллою Володимирівною Рябчик».

     Отже, час проведення карантину викладачами кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі використовується на виконання освітніх програм, навчальних планів, навчальних дисциплін. Карантин – це робота і навчання, освіта і вдосконалення, виховання і розвиток! 

 
Алла Рябчик,
доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі

  

Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook