Час створення нових каналів зв’язку
Час створення нових каналів зв’язку
3 квітня 2020 року
кафедра економічної теорії
Час створення нових каналів зв’язку
Період карантину розпочався не так давно, але всі (як студенти, так і викладачі) вже адаптувалися до дистанційного режиму навчання. Завдяки великій наявності різних програм, пари проходять по-новому та без жодних проблем, а за допомогою Elearn студенти легко можуть здати домашні завдання.
Під час карантину студенти ФАМ разом з викладачами обирають оптимальне рішення для кожної з дисциплін щодо використання певних додатків. Особисто у моєї групи заняття проходять за допомогою таких сервісів як: Zoom, WebexMeetі Discord. Кожна з цих програм дає можливість краще зрозуміти матеріал. Наприклад, Zoom та WebexMeetдають змогу налагодити відео зв’язок, та одночасно з цим викладач може показувати студентам презентації, що дуже полегшує сприйняття поданої інформації.
Альтернатива Zoom та WebexMeet
Зі сторони студентів було запропоновано використання альтернативного ресурсу Discord. Цей додаток має інший функціонал та більшу популярність серед молоді. Інтерфейс Discordдостатньо простий. Додаток має два основних види зв’язку: текстовий та голосовий, а також є можливість проводити прямі трансляції, що означає здатність показувати студентам всі необхідні матеріали, які відкриті на пристрої викладача.
Тому завдяки Discord, наприкладвикладачмікроекономіки доцент Власенко Юрій Григорович може одночасно показувати лекційний матеріал, пояснювати його та відправляти у переписку групи. Студенти, зі своєї сторони, можуть надсилати фотографії виконаних завдань, які викладач може одразу прокоментувати.
Основними перевагами цього сервісу є його безкоштовний та необмежений доступ до використання. Також студентам необов’язково встановлювати додаток на свої пристрої, а просто скористатися онлайн версією програми.
Викладачам, у свою чергу, не треба кожного разу створювати чати та відправляти запрошення на них студентам, тому що у Discordвикладач самостійно створює сервер для кожної з груп, який залишається і після закінчення пари. Це означає, що вся інформація та файли, які були у текстовій переписці зі студентами, зберігаються на сервері, тому студенти завжди мають доступ до них.Завдяки дистанційному навчанню викладачі знайшли нові канали зв’язку зі студентами, які на мою думку, й подалі будуть дуже корисними при навчанні.
Єлизавета Лі,
студентка 1 курсу 1.2 групи
факультету аграрного менеджменту
Юрій Власенко,
доцент кафедри економічної теорії