Роль самоорганізації при плануванні робочого часу під час карантину
Темп життя людей в сучасному світі складно назвати планомірним ‒ це постійна нестача часу, регулярне перебування у перевантаженому завданнями стані. Звісно, все це негативно позначається на особистій продуктивності працівників. А особливо в умовах поширення вірусу COVID-19. Оскільки зараз впроваджений карантин, то більшість людей почали працювати віддалено, вдома, і стикнулися з проблемою ефективного розподілу робочого часу.
У такій ситуації стає в нагоді тайм-менеджмент ‒ це техніка управління часом, яка включає в себе правила і принципи, що допомагають людині правильно організувати свій час і досягти максимальної раціональності опрацювання справ.
Посилення гнучкості у регулюванні режимів робочого часу покликане врахувати теперішню ситуацію на вітчизняному ринку праці.
При обговоренні алгоритму планування робочого часу під час карантину, студенти, спираючись на інформацію із рекомендованої лекторкою літератури (стаття фахівця з управління персоналом А.Бутусевича у журналі «Управління персоналом» №10/2018; стаття Я.Свічкарьової у журналі «Право та інновації» № 3/2016), запропонували почати з організації зручного робочого місця вдома: по-перше, це достатнє освітлення, по-друге, це вільне місце на столі. Якщо часто доводиться запам’ятовувати і записувати різні речі, варто не лише мати блокнот для цього, а й встановити на робочому місці дошку для планування. Поступово формується нова модель режиму праці – «індивідуальний робочий час», що враховує як запити роботодавця, так і специфічні особисті потреби та побажання кожного працівника.
Студенти згадали три основні правила самоорганізації:
1. Займаючись запланованою справою, потрібно повністю сконцентруватись на її виконанні.
2. Виконуючи серйозну роботу, залишатися врівноваженим.
3. Завершивши завдання, заохочувати себе приємностями : )